Global Check-In – konferencja eksportowa
23.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
![obrazek w kształcie pinezki na niebieskim tle, na którym znajdują się siedzący na krzesłach ludzie a przed nimi wisi na ścianie telebim](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2024/07/global-check-in_800x418.png)
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Wprowadź tytuł
![](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2022/07/pl_dlugie_tlo-biale_kig-szary-0x125-c-default.jpg)
- Wszystko
- Aktualności (634)
- Wiedza (273)
- Kalendarz (1044)
- Centrum Wsparcia (323)
-
Artykuł
AI w spedycji – szansa czy zagrożenie?
Dzięki AI spedytorzy mogą zmniejszyć koszty i zminimalizować przestoje.
WydarzenieII polsko-japońskie spotkanie networkingowe w ramach Trójstronnej Współprac…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Japońską Organizacją Handlu Zagranicznego (JETRO) zaprasza…
ArtykułZaostrzenie zasad eksportu odpadów poza UE
Nowe regulacje wzmacniają egzekwowanie prawa i współpracę w walce z nielegalnym obrotem odpadami
WydarzenieEksport do Kazachstanu – sektor rolno-spożywczy
Kazachstan jest największą gospodarką w regionie Azji Centralnej i graczem zyskującym na znaczeniu n…
WydarzeniePolsko-Chińskie Forum Gospodarcze
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Ministerstwem Rozwoju i Technologii we współpracy z Ambasa…
-
Artykuł
Przegląd gospodarek europejskich – luty 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułGrupa Wyszehradzka znaczącym eksporterem na niemiecki rynek
W 2023 r. państwa V4 zwiększyły swój udział w niemieckim imporcie towarów o blisko 2 pkt. proc.
-
Artykuł
Kenia – charakterystyka rynku
Kenia to jeden z najbardziej rozwiniętych krajów afrykańskich, ciekawe miejsce do potencjalnej ekspa…
ArtykułIndonezja – charakterystyka rynku
Indonezja to atrakcyjne miejsce do ekspansji dla polskich przedsiębiorców. Aby skutecznie wejść na r…
ArtykułStoisko targowe: systemowe czy indywidualne?
Targi to miejsce, gdzie prezentowane są konkretne produkty i usługi danej firmy, czyli Wystawcy. Jed…
ArtykułAlgieria – rynek wymagający, ale perspektywiczny
W dniach 8-16 grudnia w Warszawie odbędzie się misja ekonomiczna algierskiej organizacji pracodawców…
ArtykułCzy handel internetowy jest ekologiczny?
Handel internetowy w ostatnich latach przeszedł gigantyczną metamorfozę. Pandemia Covid-19 niejako w…
-
Wydarzenie
Access2Markets Live Training Seminar
9 kwietnia 2024 roku odbędzie się kolejne bezpłatne szkolenie pt. „Access2Markets Live Training Semi…
WydarzenieKonferencja „Tunisia as a Gateway to Africa”
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) wraz z Polsko-Tunezyjską Izbą Gospodarczą (PTCC) mają przy…
WydarzenieAuto Event 2024
Auto Event to branżowa konferencja organizowana przez Polską Izbę Motoryzacji od roku 2005.
WydarzenieWarsaw Food Expo 2024
Warsaw Food Expo to jedna z najważniejszych imprez branży spożywczej.
WydarzenieEldex Asia 2024
Eldex Asia to targi i konferencja branży medycznej i szeroko rozumianych rozwiązań technicznych popr…
-
Oferta wsparcia
Doing Business in – WFR
Konferencje z serii „Doing business in…” są cenionym przez przedsiębiorców cyklem spotkań, podczas k…
Oferta wsparciaPożyczka Ekspansja – WFR
chcących odnotować wzrost dotychczasowego wolumenu eksportu, wprowadzić nowy lub ulepszony produkt b…
InstytucjaWielkopolski Fundusz Rozwoju
Jesteśmy spółką Samorządu Województwa Wielkopolskiego działającą na rzecz rozwoju regionu i wsparcia…
Oferta wsparciaGwarancje kontraktowe
Gwarancje kontraktowe potwierdzają zdolność Twojej firmy do realizacji umowy bez konieczności przedk…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.