Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (790)
- Wiedza (356)
- Kalendarz (1396)
- Centrum Wsparcia (342)
-
Wydarzenie
Warsztaty transformacji cyrkularnej w Jasionce
Warsztaty dedykowane są głównie przedstawicielom branży budowlanej, motoryzacyjnej, chemicznej oraz …
WydarzenieWarsztaty dla MŚP „Ścieżka SMART” w Krakowie
Ścieżka SMART skierowana jest do firm, które chcą się rozwijać, wdrażać innowacyjne rozwiązania i zw…
ArtykułWzrost eksportu krajowych warzyw
Szansa na zwiększenie eksportu polskich warzyw na unijne rynki
WydarzenieDoing Business in Saudi Arabia
W ramach cyklu konferencji biznesowych „Doing Business in…” WFR zaprasza na rozmowę o największej go…
WydarzenieIII Łódzki Kongres Rozwoju Biznesu
Wsparcie lokalnych przedsiębiorców i liderów biznesu w ich rozwoju zawodowym
-
Artykuł
Polska na Eurosatory 2024 w Paryżu – podsumowanie
Stoisko narodowe zorganizowane przez PAIH wspierało promocję oferty ok. 20 polskich przedsiębiorstw
ArtykułSzansa na zagraniczną ekspansję. PARP ogłasza nabór dla MŚP na EXPO 2025
Szansa na wsparcie eksportu do krajów Azji Południowo-wschodniej
ArtykułEksport polskiego drewna
W latach 2019-2023 wyeksportowano z Polski ponad 14,3 mln ton nieprzetworzonego drewna
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-maj 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 18,1 mld PLN
ArtykułRaport specjalny PFR: Chiny – lipiec 2024
Zapraszamy do zapoznania się z raportem specjalnym PFR poświęconym Chinom
-
Artykuł
„Made in Uruguay ” – gospodarka
Nazywany „latynoską Szwajcarią” lub „Doliną Krzemową” Ameryki Południowej.
ArtykułUrugwaj – charakterystyka
Urugwajczycy twierdzą, że inne kraje mają swoje historie, a oni mają futbol. Nazwa kraju jest nazwą …
ArtykułRelacje polsko – włoskie
Polska i Włochy są dla siebie bardzo ważnymi partnerami gospodarczymi. W 2022 roku Włochy były dla P…
Artykuł„Made in Italy”- gospodarka
Włochy są jedną z najsilniejszych gospodarek w Europie i należą do najbardziej uprzemysłowionych i n…
ArtykułWłochy – charakterystyka
Włochy, Republika Włoska-państwo położone w Europie Południowej, głównie na Półwyspie Apenińskim, dr…
-
Wydarzenie
Zastosowanie Al na rynku chorwackim i słoweńskim
Zastosowania sztucznej inteligencji – wymiana doświadczeń i najlepsze praktyki z rynku chorwackiego …
WydarzenieGo Global – Kujawsko-Pomorski Biznes na Bliskim Wschodzie
Wydarzenie organizowane w ramach projektu „Promocja gospodarki regionalnej” dedykowane jest MŚP z ku…
WydarzenieŚniadanie Biznesowe w Toruniu
Szkolenie jest skierowane do przedsiębiorców z województwa kujawsko-pomorskiego, którzy planują zagr…
WydarzenieAccess2Markets Seminar
Ministerstwo Rozwoju i Technologii informuje o kolejnym organizowanym przez Komisję Europejską bezp…
WydarzenieWielosektorowa misja biznesowa do São Paulo w Brazylii
Celem misji jest ułatwienie nawiązywania współpracy między polskimi przedsiębiorstwami a potencjalny…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.