Global Check-In – konferencja eksportowa
23.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
![obrazek w kształcie pinezki na niebieskim tle, na którym znajdują się siedzący na krzesłach ludzie a przed nimi wisi na ścianie telebim](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2024/07/global-check-in_800x418.png)
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Wprowadź tytuł
![](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2022/07/pl_dlugie_tlo-biale_kig-szary-0x125-c-default.jpg)
- Wszystko
- Aktualności (634)
- Wiedza (273)
- Kalendarz (1044)
- Centrum Wsparcia (323)
-
Artykuł
GUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń – marzec 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 15,1 mld PLN
ArtykułReindustrializacja w Europie i USA: Raport Instytutu Badawczego Capgemini
W ciągu najbliższych 3 lat łączne inwestycje w reindustrializację wyniosą 3,4 biliona dolarów.
ArtykułW maju rosną pozytywne nastroje wśród przedsiębiorców
MIK w maju osiągnął poziom 101,2 punktów
WydarzenieDoing Business in the USA
Wielkopolski Fundusz Rozwoju zaprasza na konferencję online „Doing business in the USA”, która odbęd…
WydarzenieFintech w Indiach – wprowadzenie do sektora i ekosystemu ochrony własności …
Indie to piąta co do wielkości gospodarka świata. Ze względu na dynamiczny rozwój gospodarczy oraz w…
-
Artykuł
Sztuczna inteligencja: kto zyskuje, a kto traci?
Aż 60 proc. miejsc pracy w krajach rozwiniętych jest wystawionych na wpływ SI
ArtykułWzrost produkcji nart i snowboardów w UE
Według danych Eurostat w 2022 r. kraje UE wyprodukowały 4,8 mln par nart i snowboardów
ArtykułPolskie sery ponownie wyróżnione w znanym rankingu
W 2023 r. nasza krajowa gołka uplasowała się na 2. pozycji
ArtykułZrównoważony rozwój w polskich firmach
74 proc. respondentów potwierdza, że ich organizacje podejmują działania w tych obszarach
ArtykułZmienny krajobraz eksportu – współpraca z Ukrainą
Eksporterzy odczuwają skutki wojny w mniejszym stopniu niż w 2022 r.
-
Artykuł
Eksport żywności do Chin
Chiny to najludniejszy kraj świata i jednocześnie druga największa gospodarka na świecie. W 2021 r. …
ArtykułEksport do Japonii
Japonia to jedna z największych gospodarek świata, w 2020 r. nominalne PKB tego kraju wyniosło 5,058…
ArtykułTajlandia – rynek wart uwagi
Tajlandia jest drugą co do wielkości gospodarką w ramach Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wsch…
ArtykułZjednoczone Emiraty Arabskie – szansa dla polskiej żywności
Polscy eksporterzy żywności w poszukiwaniu nowych rynków zbytu mogą zainteresować się stosunkowo nie…
ArtykułRynek kosmetyczny w Japonii
Japoński rynek kosmetyczny jest trzecim największym na świecie, tuż po USA i Chinach. W 2021 r. jego…
-
Wydarzenie
Polskie Stoisko Narodowe na targach Japan IT Week Spring 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Japan IT Week Spring 2024. Wydarzen…
WydarzenieMisja wyjazdowa do Afryki Północnej
Krajowa Izba Gospodarcza prowadzi nabór firm do udziału w misji gospodarczej do Algierii i Tunezji, …
WydarzenieWarsztaty dla firm z branży kosmetycznej i detergentowej
Ministerstwo Rozwoju i Technologii zaprasza do wzięcia udziału w bezpłatnych warsztatach dla firm z …
WydarzenieStoisko PAIH na targach Nordbygg 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do współtworzenia polskiego stoiska narodowego na targac…
WydarzenieMisja firm górniczych do Argentyny i Chile
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskich przedsiębiorców do udziału w misji gospodarczej…
-
Instytucja
Klaster Gospodarki Cyrkularnej i Recyklingu
Klaster Gospodarki Odpadowej i Recyklingu (KGOIR), Krajowy Klaster Kluczowy – to nowoczesna, innowac…
InstytucjaStowarzyszenie Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych
Głównym celem Stowarzyszenia jest reprezentacja interesów wspólnych dla polskiego przemysłu czekolad…
InstytucjaStowarzyszenie „Promocja Przedsiębiorczości”
Enterprise Europe Network w Opolu wspiera przedsiębiorców z województwa opolskiego w nawiązywaniu ko…
InstytucjaZwiązek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy
Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy to dobrowolna, samorządna i samofinansująca się orga…
InstytucjaKlaster Logistyczno Transportowy Północ-Południe
Klaster Logistyczno Transportowy Północ-Południe w Gdańsku jest nowoczesnym powiązaniem kooperacyjny…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.