Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (790)
- Wiedza (356)
- Kalendarz (1393)
- Centrum Wsparcia (342)
-
Wydarzenie
Konferencja „POSTAW NA EKSPORT” w kujawsko-pomorskim
Zaproszenie dla regionalnych przedsiębiorców z sektora MŚP, którzy chcą rozwijać działalność ekspor…
WydarzenieDotacje na usługi rozwojowe dla dolnośląskich firm
Termin składania formularzy zgłoszeniowych rozpoczyna się 6 stycznia 2025
WydarzenieStoisko narodowe na targach Cosmoprof w Bolonii
PAIH zaprasza polskie firmy do udziału w targach kosmetycznych Cosmoprof Bologna, które odbędą się w…
WydarzenieStoisko narodowe na targach Boot Düsseldorf 2025
PAIH zaprasza polskie firmy do udziału na stoisku narodowym na targach Boot Dusseldorf, które odbędą…
WydarzenieStoisko narodowe na targach IDEX 2025 w Abu Dhabi
W dniach 17-21.02.2025 odbędą się targi IDEX w Abu Dhabi, które są wyjątkowym wydarzeniem sektora ob…
-
Artykuł
Targi w Polsce w 2023 roku – raport
Dynamika rozwoju oraz różnorodność wydarzeń świadczą o silnej pozycji Polski jako centrum targowego.
ArtykułProgram Digitrans – do 30 tysięcy złotych na cyfrową transformację
Program wspomoże konkurencyjność, usprawni działania i podniesie zyskowność firm.
ArtykułKonferencja „Kierunek Wschód” z udziałem PAIH
Kierunek ekspansji zagranicznej w obliczu niestabilności geopolitycznej
ArtykułMożna już wnioskować o dofinansowanie – Seal of Excellence
Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa mogą startować w konkursie
ArtykułKonkurs „Najlepszy Polski Eksporter Uzbrojenia”- rusza nowa edycja
Termin składania zgłoszeń trwa do 9 sierpnia br.
-
Artykuł
Nadzieja na większe otwarcie algierskiego rynku
3 kwietnia br. Souhila Abellache, pełniąca funkcję doradczyni nowego ministra handlu Algierii, ogłos…
ArtykułNigeria: charakterystyka rynku
Nigeria to największa gospodarka Afryki, a zarazem kraj z najliczniejszą populacją na kontynencie. P…
ArtykułSektor e-commerce w Chorwacji
Sektor e-commerce w Chorwacji zaczął dynamicznie rozwijać się w okresie pandemii Covid-19. Poznanie …
ArtykułSztuka negocjacji: komunikacja międzykulturowa
Postępująca globalizacja sprawia, że przedsiębiorstwa coraz śmielej operują na międzynarodowych rynk…
ArtykułSektor e-commerce we Francji
Francja jest trzecim największym rynkiem e-commerce w Europie. Digitalizacja handlu i produkcji stan…
-
Wydarzenie
Fundusze Europejskie dla przedsiębiorców – stan obecny oraz nowe możliwości
Spotkanie z Minister Funduszy i Polityki Regionalnej Katarzyną Pełczyńską-Nałęcz w Śląskim Urzędzie …
WydarzenieŚwiatowy Tydzień Przedsiębiorczości w Kędzierzynie-Koźlu
Od pomysłu na pierwszy biznes do przeciwdziałania wypalaniu zawodowemu
Wydarzenie9. Kongres Biogazu
Kongres Biogazu jest okazją do nawiązywania nowych relacji i wymiany wiedzy w sektorze oraz dalszego…
WydarzenieXVII Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Elblągu
Bezpłatne wydarzenia dla przedsiębiorców, wspierające wiedzę i możliwości nawiązania cennych kontakt…
WydarzenieBIZNES WIR w Osztynie
W programie m.in. jak świadomie budować trwałe relacje biznesowe, które przyniosą realne korzyści
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.