Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
- Wszystko
- Aktualności (755)
- Wiedza (318)
- Kalendarz (1274)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Wydarzenie
Usługi rozwojowe w Polsce – webinarium
Aktualne trendy i wyzwania w dynamicznie zmieniającej się branży usług rozwojowych
ArtykułRaport: Świąteczny portfel Polaków 2024
Statystyczny Polak zamierza wydać na święta 1576 PLN, czyli o 7,7 proc. więcej niż w 2023 r.
RaportPFR: Innowacyjność Polski – grudzień 2024 r.
Eksport zaawansowanych technologii rośnie od 12 lat, a w 2023 roku osiągnął wartość 33,8 mld euro
WydarzeniePolskie Stoisko Narodowe na Mobile World Congress 2025
MWC to jedno z największych na świecie wydarzeń poświęconych branży telekomunikacyjnej
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-październik 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 10,1 mld PLN
-
Artykuł
Przegląd gospodarek europejskich – listopad 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułListopad w Regionalnych Biurach Handlowych
RBH są punktami wspierającymi lokalny biznes i łączącymi przedsiębiorców z regionu z PAIH
ArtykułDlaczego ochrona wzorów przemysłowych jest ważna? Nowa dyrektywa UE
W 2023 roku służby UE przechwyciły 152 miliony podrobionych produktów o łącznej wartości 3,4 mld EUR
ArtykułPotencjał inwestycyjny polskich miast – Gorzów Wlkp.
Gorzów Wielkopolski, jako istotne miasto na mapie regionu, jest prężnym ośrodkiem administracyjnym
ArtykułPolski eksport słodyczy czekoladowych
Polska dynamicznie rozwija swoją pozycję w globalnym eksporcie czekolady i słodyczy czekoladowych
-
Artykuł
E-commerce w Singapurze: nowe nawyki zakupowe i wpływ technologii
Aż 80 proc. Singapurczyków przyznaje, że woli robić zakupy spożywcze przez Internet
ArtykułOpóźnione płatności pogrążają transport – czy nowe prawo to zmieni
Płynność finansowa branży transportowej wymaga pilnego wsparcia
ArtykułPrzedsiębiorczość w Polsce 2023 – odzyskiwanie równowagi po kryzysach
Choć przedsiębiorcy borykają się z wieloma wyzwaniami, klimat biznesowy uległ polepszeniu
ArtykułŚwiadomość zdrowotna i ekologiczna konsumentów w Singapurze
Singapur od lat stawia na edukację ekologiczną i promowanie zrównoważonych praktyk
ArtykułTrendy żywieniowe w Singapurze
Jednym z trendów, który zyskał na znaczeniu po pandemii, jest dieta oparta na roślinach
-
Wydarzenie
Webinarium KIG: Salwador – nowy kierunek dla biznesu
Podczas webinarium dowiedzą się Państwo jakie możliwości biznesowe oferuje rynek Salwadoru, w tym pr…
WydarzenieLubelskie na wydarzeniu targowo-wystawienniczym na INTERZUM 2025
Celem udziału w INTERZUM 2025 jest rozwój kontaktów biznesowych oraz ekspansja na rynki zagraniczne …
WydarzenieLubelska misja gospodarcza do Amsterdamu
Misja gospodarcza do Amsterdamu ma na celu wzmocnienie potencjału eksportowego firm z sektora MŚP z …
WydarzenieŁódzkie na targach branży kosmetycznej COSMOPROF WORLDWIDE BOLOGNA 2025
COSMOPROF WORLDWIDE BOLOGNA to najbardziej wpływowe globalne wydarzenie poświęcone wszystkim aspekto…
WydarzenieDolnośląskie na BeautyAsia Singapore 2025
Zaproszenie skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorców z Dolnego Śląska
-
Instytucja
Wielkopolska Izba Gospodarcza
Wielkopolska Izba Gospodarcza podejmuje inicjatywy związane z promocją eksportu
InstytucjaPolsko-Rumuńska Bilateralna Izba Handlowo-Przemysłowa
Polsko-Rumuńska Bilateralna Izba Handlowo-Przemysłowa jest niezależną organizacją, której celem jest…
InstytucjaZwiązek Ogólnopolski Projektantów i Inżynierów – ZOPI
ZOPI wspiera nawiązywanie kontaktów z zagranicznymi partnerami
InstytucjaPolska Agencja Kosmiczna
POLSA odpowiada za promocję polskiego sektora kosmicznego w kraju i za granicą
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.