Global Check-In – konferencja eksportowa
23.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Wprowadź tytuł
- Wszystko
- Aktualności (633)
- Wiedza (273)
- Kalendarz (1043)
- Centrum Wsparcia (323)
-
Wydarzenie
Misja biznesowa do Brazylii
Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza (PPCC) zaprasza do udziału w wielosektorowej misji biznesowej do…
ArtykułPolski rynek hoteli (nie) zadowolony
Polski rynek hoteli staje przed wyzwaniami, które otwierają drzwi do innowacji i rozwoju
WydarzenieIII Polsko-Tureckie Forum Biznesu “Cybersecurity”
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Konsulatem Generalnym Rzeczypospolitej Polskiej w Stambule…
WydarzenieMisja gospodarcza na The Next Web Conference 2024
Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Amsterdamie zaprasza polskie przedsiębiorstwa do wzięcia udziału w…
ArtykułPFR: Kompendium polskie meble – marzec 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
-
Artykuł
Elektryfikacja tureckich kolei przy wsparciu KUKE
Turcja dąży do zwiększenia długości systemu kolei dużych prędkości
ArtykułESG w polskich bankach
83 proc. banków w Polsce planuje poszerzyć ofertę zrównoważonego finansowania
ArtykułRaport z badania przedsiębiorczości 2023
W raporcie opublikowano wyniki eksperckiej oceny warunków do zakładania firm
ArtykułJaponia przyciąga uwagę polskich firm
Ponad 300 przedsiębiorców wzięło udział w seminarium „Szansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii”.
-
Artykuł
W Wietnamie czekają na polskie produkty
W 2021 roku handel między Polską a Wietnamem przekroczył 4,6 miliarda dolarów (USD). To o jedną czwa…
ArtykułJak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza…
ArtykułJaponia – czwarty importer żywności na świecie
Japonia jest czwartym największym importerem żywności na świecie. Japońscy konsumenci są gotowi zaak…
ArtykułStrefy wolnego handlu szansą dla polskich eksporterów
Polscy eksporterzy powinni w większym stopniu wykorzystywać szanse ekspansji, jakie dają strefy woln…
RaportEksport mebli do Kanady szansą dla polskich producentów
Istnieje wiele powodów dla których warto rozważyć eksport mebli na rynek kanadyjski. Polscy producen…
-
Wydarzenie
North American International Auto Show (NAIAS) 2025
North American International Auto Show to największe targi samochodowe w Ameryce Północnej.
WydarzenieStoisko PAIH na targach Touch of Paris 2024 w Belgradzie
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do uczestnictwa w targach kosmetycznych Touch of Paris. …
WydarzenieRekrutacja firm z Łódzkiego na targi WINO 2024
Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego zaprasza przedsiębiorstwa z regionu łódzkiego o statusie M…
WydarzenieMisja gospodarcza do Słowenii
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Ministerstwem Spraw Zagranicznych i słoweńskimi partnerami…
WydarzenieNarzędzia sztucznej inteligencji w eksporcie
Agencja Rozwoju Pomorza zaprasza na seminarium online „Narzędzia sztucznej inteligencji w eksporcie”…
-
Instytucja
Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
Podstawowym celem działalności Związku jest działanie na rzecz zapewnienia zrzeszonym w nim podmioto…
InstytucjaKrajowa Izba Gospodarcza Elektroniki i Telekomunikacji
Izba jest organizacją działającą w oparciu o ustawę o samorządzie gospodarczym – typu not-for-profit…
InstytucjaRegionalne Obserwatorium Gospodarcze Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Celem działania ROG będzie ciągłe monitorowanie i analizowanie zjawisk zachodzących w gospodarce, pr…
InstytucjaPolsko – Latynoamerykańska Rada Biznesu
Polsko – Latynoamerykańska Rada Biznesu została utworzona w 2013 roku w celu intensyfikacji kontaktó…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.