Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
- Wszystko
- Aktualności (755)
- Wiedza (318)
- Kalendarz (1274)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Artykuł
Pułapki restrukturyzacji
Zanim firmy zdecydują się na restrukturyzację, muszą wziąć pod uwagę potencjalne zagrożenia
WydarzenieŚniadanie Biznesowe w Siemianowicach Śląskich
Dla przedstawicieli branży medycznej oraz współpracującymi z nimi instytucjami
ArtykułPodwyżka VAT w Finlandii
1 września Finlandia wprowadziła podwyżkę stawki podstawowej VAT, podnosząc ją z 24 do 25,5 proc.
ArtykułProjekty biznesowe z Koreą Południową nabierają kształtów
Przedstawiciele KOAT gościli z wizytą u marszałka województwa warmińsko-mazurskiego
-
Artykuł
Polska największym eksporterem pieczarek w Europie
Polska na pierwszym miejscu największych eksporterów pieczarki w Europie
ArtykułNadwyżka BIZ w krajach rozwijających się
Napływ BIZ typu greenfield w przemyśle do państw rozwijającej się Azji wzrósł ponad 6-krotnie
ArtykułSztuczna inteligencja: kto zyskuje, a kto traci?
Aż 60 proc. miejsc pracy w krajach rozwiniętych jest wystawionych na wpływ SI
ArtykułWzrost produkcji nart i snowboardów w UE
Według danych Eurostat w 2022 r. kraje UE wyprodukowały 4,8 mln par nart i snowboardów
ArtykułPolskie sery ponownie wyróżnione w znanym rankingu
W 2023 r. nasza krajowa gołka uplasowała się na 2. pozycji
-
Artykuł
Sprzedaż za granicą – jak przygotować swój sklep?
Kiedy Twój e-commerce z powodzeniem rozwija się w kraju myślisz o tym, jak wykorzystać jego potencja…
ArtykułWybór rynku – jak rozwijać e-commerce za granicą?
W porównaniu z rynkami europejskimi Polska ma wciąż duży potencjał e-eksportowy. Według ostatnich da…
ArtykułPoznaj świat e-commerce
Dowiedz się, czym jest e-commerce i dlaczego warto zainteresować się tą młodą gałęzią gospodarki. Zn…
RaportMPiT Cyfrowy Eksport – raport Ministerstwa Rozwoju – wprowadze…
Czym jest cyfrowy eksport? Jak wygląda w Polsce? Polskie firmy stoją przed szansami wynikającymi z p…
RaportRynek e-commerce we Francji
Francja jest 6. co do wielkości rynkiem na świecie, a jego obrót w 2020 roku szacowany jest na 115 m…
-
Wydarzenie
Edycja polska EIDAS 2.0
Przygotuj się na dołączenie do biznesów, które wykorzystują najnowsze rozwiązania z zakresu eIDAS 2….
WydarzenieSpotkania b2b z holenderskimi firmami na ReBuild Ukraine Health & Reha…
Celem jest przedstawienie projektów dotyczących odbudowy Ukrainy w obszarach związanych z rehabilita…
WydarzenieŁódź – Możliwości ekspansji na rynki dalekiego wschodu przy wsparciu …
Wsparcie zagranicznej ekspansji dla regionalnych przedsiębiorców
WydarzenieEksport towarów – praktyczne problemy podatkowe
Szkolenie online -Eksport towarów. Praktyczne problemy podatkowe, odbędzie się 17 czerwca 2024 r. w …
-
Oferta wsparcia
Pakiet informacyjny: zyskaj niezbędne informacje rynkowe
Zdobądź wysokiej jakości materiał analityczny bazujący na wiedzy i doświadczeniu PAIH, który pomoże …
Oferta wsparciaMapa rynków zagranicznych: znajdź nowy kierunek eksportu
Zapoznaj się z aktualnymi informacjami z rynków zagranicznych i zyskaj wiedzę na temat uwarunkowań p…
Oferta wsparciaAnaliza potencjału eksportowego: poznaj swoje możliwości
Zwiększ swoje szanse na rozpoczęcie rozmów biznesowych z właściwymi partnerami biznesowymi.
Oferta wsparciaLista partnerów biznesowych: zyskaj rzetelne kontakty
Zminimalizuj ryzyko w relacjach biznesowych i zapewnij sobie możliwość współpracy z rzetelnym partne…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.