Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
- Wszystko
- Aktualności (755)
- Wiedza (318)
- Kalendarz (1274)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Wydarzenie
PLASMA 2024
Szansa na poznanie najnowszych trendów i innowacyjnych rozwiązań, w tym procesów powlekania plazmowe…
ArtykułPolska drugim eksporterem wyrobów tytoniowych na świecie
Na koniec 2023 roku wartość polskiego eksportu netto wyniosła 3,996 mld USD
ArtykułNowa szansa dla młodych firm EdTech. PARP ogłasza nabór
Celem działania jest wspieranie innowacyjnych startupów w zdobywaniu międzynarodowego doświadczenia
ArtykułSektor ICT w Polsce i na świecie
Zaledwie 10 państw odpowiada za 82 proc. światowego eksportu dóbr ICT
WydarzenieŚniadanie Biznesowe z PAIH w Jaśle
Na spotkaniu zostaną omówione m.in. możliwości wsparcia dla lokalnych przedsiębiorców
-
Artykuł
Polska eksportuje piękno: dynamika wzrostu w branży kosmetycznej
Eksport kosmetyków z Polski w latach 2020-2022 wzrósł o 24 proc.
ArtykułRola AI w polskich firmach – raport EY
20 proc. dużych i średnich przedsiębiorstw w Polsce już zaimplementowało systemy oparte na AI
ArtykułWykorzystana szansa, czyli sukces polskich jabłek w Kolumbii
W zeszłym roku z Polski do Kolumbii wyeksportowano blisko 5000 ton jabłek
ArtykułPESA z umową na 62 pojazdy dla rumuńskich kolei
Eksport to w ostatnich latach ponad połowa produkcji bydgoskiej firmy
-
Raport
Rynek e-commerce w Niemczech
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 m…
RaportRynek e-commerce na Ukrainie
Rynek ukraiński posiada spory potencjał. Obserwujemy właśnie jego ogromny wzrost – jeden z najdynami…
RaportRynek e-commerce w Czechach
Udział handlu elektronicznego w Czechach wzrośnie z 15% w roku 2020 do około 20% w 2025r. Tak progno…
RaportRynek e-commerce na Węgrzech
Węgierski e-rynek jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków online w Unii Europejskiej. Nie…
RaportRynek e-commerce w Rumunii
sperci wskazują na duży potencjał działalności online w sektorze e-commerce w Rumunii – rynek i przy…
-
Wydarzenie
Pierwsze Polsko-Litewskie Forum Biznesowe na Kujawach i Pomorzu
Cel forum to ułatwianie możliwości tworzenia sieci kontaktów między przedsiębiorcami, ekspertami i p…
WydarzenieKierunek Wschód – ekspansja zagraniczna w obliczu niestabilności geop…
Lublin zachęca eksporterów do zagranicznej ekspansji
WydarzenieUzyskaj graniczne dokumenty jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych
Nowa e-usługa dla eksporterów i importerów art. rolno-spożywczych
WydarzenieZamówienia organizacji międzynarodowych
Zostań dostawcą ONZ, UE, NATO i Armii Amerykańskiej
-
Artykuł
Nabór I/2020: Kanada, Kazachstan, ZEA
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór I/2021: Kenia, Meksyk, USA
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór V/2019: Chiny, Stany Zjednoczone, ZEA
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór I/2018: Kanada, Meksyk, Stany Zjednoczone
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.