Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (788)
- Wiedza (353)
- Kalendarz (1389)
- Centrum Wsparcia (346)
-
Wydarzenie
Szanse i wyzwania na rynku meksykańskim
Meksyk należy do czołówki najbardziej dynamicznych rynków e-commerce w Ameryce Łacińskiej
ArtykułGospodarka Kuby na rozdrożu – nowe szanse na eksport i inwestycje
Mimo trudnych warunków gospodarczych Kuba stara się przyciągnąć zagranicznych inwestorów
WydarzenieMiędzynarodowe Targi My TexStyle 2025
My TexStyle 2025 zgromadzi wystawców z 5. kontynentów, w tym z Włoch, Hiszpanii, Portugalii, Niemiec…
ArtykułPolska na GITEX GLOBAL 2024 w Dubaju – podsumowanie
Tegoroczna edycja przyciągnęła ponad 200 tys. uczestników z całego świata
WydarzenieMisja gospodarcza w czasie targów Hannover Messe 2025
Wyjazd dedykowany firmom z sektora zaawansowanych technologii, mechaniki, elektrotechniki, przemysłu…
-
Artykuł
Kierunek – Wietnam, szansa dla polskiego eksportera
Wietnam bramą dla polskich przedsiębiorców do rynku Azji Południowo-Wschodniej
ArtykułArabia Saudyjska stawia na turystykę
Królestwo ogłosiło inicjatywę na rzecz wspierania inwestycji w sektorze
ArtykułNowelizacja przepisów transportowych ukróci przewozy bez licencji
Nowe przepisy mają objąć wszystkie typy przewozów, od krajowych, przez międzynarodowe po kabotaż
ArtykułPKP Intercity z największym w historii przetargiem na wagony
Spółka zrealizuje zakup 300 nowych wagonów z opcją na dodatkowe 150
ArtykułDynamiczny rozwój sektora ubezpieczeń w Omanie
Spodziewany wzrost w sektorze ubezpieczeń w Omanie w bieżącym roku wynosi 10 proc.
-
Artykuł
Jak dotrzeć do klientów międzynarodowych?
Pierwszych klientów zagranicznych możemy zdobyć na różne sposoby. Na początku uruchommy nasze sieci …
ArtykułZadowolenie klienta – Poznaj swojego odbiorcę
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
ArtykułRynki eksportowe – dowiedz się jak wybrać odpowiedni
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
ArtykułAnaliza SWOT – jak przeprowadzić analizę strategiczną?
Poznaj SWOT – analizę mocnych stron, słabych stron, szans oraz zagrożeń. Pomoże Ci ona w uporządkowa…
ArtykułZadowolenie klienta – jak dotrzeć do konsumentów?
Nawiążmy współpracę z osobą, która posiada ekspercką wiedzę o kraju, do którego chcemy eksportować. …
-
Wydarzenie
Polska – Tunezja. Perspektywy współpracy w sektorze nowych technologii
Cyberbezpieczeństwo, smart city, automatyzacja, przemysł 4.0, zielone technologie
WydarzenieŚniadanie Biznesowe z PAIH w Przemyślu
Omówienie możliwości wsparcia dla przedsiębiorców z województwa podkarpackiego
WydarzenieMisja biznesowa do Rumunii – konferencja eCommerce Talks 2024
Jednym z celów udziału w wydarzeniu będzie nawiązanie kontaktów z liderami branży m.in. z Rumunii i …
WydarzenieŚniadanie Biznesowe – „Od lokalnego przedsiębiorcy do globalnego gracza – s…
Szkolenie biznesowe w Toruniu dla przedsiębiorców z sektora MŚP
WydarzenieWideokonferencja z organizatorami South Summit Brazil 2025
Wideorozmowa odbędzie się w dniu 10 września 2024r. o godz. 15:00
-
Oferta wsparcia
Programy rekomendacji – turystyka biznesowa
Polska Organizacja Turystyczna prowadzi Programy Rekomendacji firm wyspecjalizowanych w kompleksowej…
Oferta wsparciaProjekt EDEN – Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne
Jest to projekt promujący zrównoważone modele rozwoju turystycznego w całej Unii Europejskiej. Rozwó…
Oferta wsparciaWarsztaty branżowe
Polska Organizacja Tustyczna organizuje spotkania podczas których kontrahenci z Polski oraz rynku do…
Oferta wsparciaWizyty studyjne touroperatorów i dziennikarzy
Jeśli zależy Ci na bezpośrednim promowaniu konkretnej usługi związanej z obsługą ruchu turystycznego…
Oferta wsparciaPoland Online Site Inspection (POSI)
Katalog online miejsc do organizacji spotkań i wydarzeń w Polsce przygotowany w języku angielskim. Z…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.