Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
- Wszystko
- Aktualności (755)
- Wiedza (318)
- Kalendarz (1274)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Artykuł
Polski sektor kosmiczny: rozwój i perspektywy
Od 2015 r. aż 199 polskich firm i instytucji naukowo-badawczych zdobyło 595 kontraktów z ESA
WydarzenieDoing Business in Spain
Wielkopolski Fundusz Rozwoju zaprasza na webinar „Doing Business in Spain”, który odbędzie się 12 wr…
ArtykułParagwaj – kraj niedoceniany
Przez dwie dekady gospodarka Paragwaju rozwijała się szybciej niż średnia regionalna
WydarzenieWschodniosaksońskie Dni Branży Maszynowej
Jest to platforma wymiany informacji, inicjowania współpracy i rozwoju rynku sąsiadujących regionów …
WydarzeniePolsko-czeskie śniadanie biznesowe w Hawirzowie
Rozwój biznesu na terenie Śląska Cieszyńskiego
-
Artykuł
Recesja w Niemczech a polski eksport
Recesja w Niemczech znacząco nie wpłynęła na polski eksport do tego kraju
ArtykułPrzedsiębiorco, rozwijaj swoją firmę
Typowa wielkość inwestycji Funduszu w jeden projekt to od 3 do 20 mln euro
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – styczeń 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułPolska trzecim eksporterem drobiu na świecie
W roku 2022 Polska wyeksportowała 1,6 mln ton tego mięsa i podrobów drobiowych
ArtykułUE wyeksportowała 32 mln ton odpadów w 2022 r.
Analitycy Eurostatu wskazują, że największym odbiorcą odpadów z UE była m.in. Turcja
-
Artykuł
E-commerce w Szwajcarii: Ricardo.ch, Galaxus.ch – prawo, VAT, cło i l…
Szwajcarzy w porównaniu z Niemcami wydali w 2018 roku prawie dwa razy więcej pieniędzy na osobę podc…
-
Wydarzenie
Prowadzenie działalności gospodarczej w USA – korzyści i bariery
Stany Zjednoczone są jednym z największych rynków świata – USA to ponad 330 milionów potencjalnych k…
WydarzenieCroAgra 2024
CroAgra to międzynarodowe targi rolnictwa, sprzętu i maszyn rolniczych oraz przemysłu spożywczego.
WydarzenieBIO Asia Taiwan 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach branży biotechnologicznej BIO Asia …
WydarzenieMisja gospodarcza PAIH na targi Regal Branchentreff Wiedeń 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie przedsiębiorstwa z branży spożywczej do wzięcia …
WydarzenieII polsko-japońskie spotkanie networkingowe w ramach Trójstronnej Współprac…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Japońską Organizacją Handlu Zagranicznego (JETRO) zaprasza…
-
Artykuł
Nabór I/2019: Australia, Indie, Izrael
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór III/2019: Algieria, Egipt, RPA
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór IV/2019: Indonezja, Korea Płd., Singapur
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
ArtykułNabór VI/2019: Japonia, Kanada, Norwegia
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.