Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
- Wszystko
- Aktualności (755)
- Kalendarz (1274)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Wydarzenie
Śniadanie Biznesowe z PAIH w Przemyślu
Omówienie możliwości wsparcia dla przedsiębiorców z województwa podkarpackiego
ArtykułOtwarcie rynku indyjskiego na polskie borówki
22 sierpnia br. Ministerstwo Rolnictwa i Dobrobytu Rolników Indii opublikowało wymogi fitosanitarne
WydarzenieMisja biznesowa do Rumunii – konferencja eCommerce Talks 2024
Jednym z celów udziału w wydarzeniu będzie nawiązanie kontaktów z liderami branży m.in. z Rumunii i …
WydarzenieŚniadanie Biznesowe – „Od lokalnego przedsiębiorcy do globalnego gracza – s…
Szkolenie biznesowe w Toruniu dla przedsiębiorców z sektora MŚP
ArtykułJak założyć działalność spedycyjną? Formalności, koszty, uwarunkowania
W Polsce działalność spedycyjna jest regulowana ustawowo i wymaga uzyskania licencji
-
Artykuł
PAIH zaprasza na DIHAD 2024
Agencja po raz drugi organizuje polskie stoisko narodowe na targach w Dubaju.
ArtykułPolska żywność na talerzu świata
Przychody z eksportu produktów rolno-spożywczych wzrosły o 8,9 proc.
ArtykułKompendium Handlu Zagranicznego Polski – styczeń 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR.
Artykuł2024 w prognozach gospodarczych
Czy będzie pierwszym od kilku lat bez negatywnych szoków w światowej ekonomii? Co czeka Polskę?
ArtykułFirmy z kapitałem zagranicznym a polski eksport
W 2022 r. 82,1 proc. firm z kapitałem zagranicznym generowało przychody ze sprzedaży na eksport
-
Wydarzenie
Hackwarsaw 2024 w ramach AngelHack Global Hackathon Series
AngelHack Global Hackathon Series to międzynarodowy konkurs, który zrzesza najlepszych na świecie pr…
WydarzenieBranża budowlana w Arabii Saudyjskiej
Arabia Saudyjska – największa gospodarka w regionie Afryki i Azji Zachodniej, znajduje się obecnie w…
WydarzenieSeminarium gospodarcze ” Turcja – na styku dwóch kontynentów”
„Zrozumieć Turcję” – szanse i wyzwania dla przedsiębiorców
WydarzenieSeminarium „Możliwości finansowania innowacji w zakresie obronności i…
Wkrótce rusza kolejny nabór do programu akceleracyjnego NATO DIANA, w związku z tym Pomorski Broker …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.