Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (825)
- Wiedza (394)
- Kalendarz (1497)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Wydarzenie
Spotkanie „Jak finansować przyszłość Twojej firmy” we Wrocławiu
PAIH wraz z MRiT zapraszają przedsiębiorców z województwa dolnośląskiego na spotkanie pt. „Jak finan…
ArtykułPolska na Game Developers Conference 2025 w San Francisco – podsumowanie
Na stoisku promowana była oferta blisko 60 polskich firm
ArtykułPsychologia handlu – jak pierwsze wrażenie wpływa na sukces
Pozytywne otwarcie buduje zaufanie, które ułatwia kolejne interakcje
WydarzenieBelleza y Salud 2025 w Bogocie
PAIH zaprasza do współtworzenia stoiska narodowego na targach beauty – Belleza y Salud 2025 w Bogoci…
ArtykułPrzewodnik po rynku – Serbia
Dowiedz się, jak szybko i skutecznie sprawdzić serbskiego partnera biznesowego
-
Artykuł
Sztuczna inteligencja w Unii Europejskiej – liderzy i outsiderzy
Dania, Szwecja i Belgia wyznaczają kierunki rozwoju w obszarze sztucznej inteligencji w UE
ArtykułE-handel kolejny rok z rzędu potwierdza swoją rosnącą pozycję
W grudniu 2024 roku obroty w handlu detalicznym były o 9,7 proc. wyższe niż w listopadzie
ArtykułDynamiczny wzrost polskiego eksportu na Ukrainę w latach 2021–2024
Polska jest drugim po Chinach dostawcą towarów do Ukrainy
ArtykułPolska Strefa Inwestycji w 2024 r.
Od początku funkcjonowania PSI polskie MŚP uzyskały wsparcie na inwestycje warte 20,4 mld zł
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – styczeń 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
-
Podcast
Austriacka precyzja i polska jakość – jak budować trwałe partnerstwa
W 10. odcinku o znaczeniu punktualności i profesjonalizmu oraz budowaniu zaufania we współpracy
ArtykułKierunki rozwoju e-commerce w Indonezji
Rynek indonezyjski odpowiada już za ponad połowę przychodów e-commerce w państwach wspólnoty ASEAN
ArtykułKiedy warto odwołać się od kary nałożonej za granicą
Kiedy zapłacić mandat lub grzywnę i uniknąć dalszych problemów
PodcastDuński biznes bez krawata – jak odnieść sukces
W 9. odcinku o kulturze biznesowej w Danii, ekologii i strategiach dla polskich firm
ArtykułUkład CPTPP i jego wpływ na gospodarkę światową
Wartość gospodarek obecnych członków stanowi ok. 15 proc. globalnego produktu krajowego brutto
-
Wydarzenie
Beauty Istanbul 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców branży kosmetycznej do udziału w targach Beauty Istanbul 2025
WydarzenieInnowacje w sektorze produkcyjnym
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Innowacje w sektorze produkcyjnym – poznaj możliwości z EIT Manufac…
WydarzenieKazBuild & Aquatherm Almaty 2025
PAIH zaprasza polskie firmy do udziału w targach KazBuild & Aquatherm Almaty 2025 w ramach polskiego…
WydarzeniePolsko-Kenijskie Forum Biznesu 2025
PAIH zaprasza przedsiębiorców, instytucje oraz ekspertów do udziału w Polsko-Kenijskim Forum Biznesu…
WydarzenieArtykuły dla matek i dzieci w Chinach – trendy i szanse
Weź udział w webinarium PAIH i dowiedz się, jak skutecznie wprowadzić artykuły dla matek i dzieci na…
-
Instytucja
Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego
Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego to organizacja założona w 1994 roku w celu wspierania rozwoju…
ArtykułAgencja Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A w Suwałkach
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego (PFRR) to instytucja non-profit działająca od 1994 roku na rz…
InstytucjaAgencja Rozwoju Regionalnego S.A w Łomży
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego (PFRR) to instytucja non-profit działająca od 1994 roku na rz…
InstytucjaPodlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego (PFRR) to instytucja non-profit działająca od 1994 roku na rz…
InstytucjaBieszczadzka Agencja Rozwoju Regionalnego
Bieszczadzka Agencja Rozwoju Regionalnego (BARR) została utworzona jako instytucja wspierająca rozwó…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.