Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
![](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2024/07/image-7.png)
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
![](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2022/07/pl_dlugie_tlo-biale_kig-szary-0x125-c-default.jpg)
- Wszystko
- Aktualności (635)
- Kalendarz (1047)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na targach EXPO DIY 2024 Smart Green Home i EXPO PET 2024 Food…
Pet Show & EXPO DIY to międzynarodowa wystawa B2B poświęcona majsterkowaniu, ulepszaniu domu i ogrod…
WydarzenieStoisko PAIH na targach Build Mongolia 2024
Build Mongolia to jedne z największych targów łączących sektory budownictwa, górnictwa, energetyki i…
WydarzenieStoisko PAIH na BIO International Convention 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do współtworzenia stoiska promocyjnego na BIO Internatio…
WydarzenieStoisko PAIH na New York FinTech Week 2024
New York FinTech Week to jedno z najważniejszych wydarzeń branży fintech.
-
Artykuł
Podatek PIT opłacisz blikiem
Od 20 lutego 2023 r. podatnicy mogą już opłacać roczny podatek PIT w serwisie e-Urząd Skarbowy (e-US…
ArtykułNiemcy – przegląd gospodarek UE – luty 2023 r.
Zapraszamy do zapoznania się z wydanym przez Biuro Analiz PFR raportem „Niemcy – przegląd gospodarek…
ArtykułŁódzkie: Start rekrutacji na targi WINO 2023
Zapraszamy przedsiębiorstwa z regionu łódzkiego o statusie MŚP do udziału w międzynarodowych targach…
ArtykułOtwarcie rynku Indonezji dla polskich jabłek
Sukcesem zakończyła się procedura otwierania rynku indonezyjskiego dla polskich jabłek. Tym samym pr…
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-grudzień 2022)
Obroty towarowe handlu zagranicznego w okresie styczeń-grudzień 2022 r. wyniosły w cenach bieżących …
-
Wydarzenie
Urugwaj: inwestycje, handel i perspektywy biznesowe
Urugwaj jest jednym z najlepiej prosperujących krajów w Ameryce Południowej. Dzięki stabilnej sytuac…
WydarzeniePolskie stoisko narodowe na targach Smart City Expo World Congress
Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz Miasto Rzeszów zapraszają polskie firmy do współtworzenia po…
WydarzenieStoisko PAIH na targach SLUSH 2023 w Helsinkach
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy do współtworzenia stoiska narodowego na wy…
WydarzenieStoisko PAIH na targach Arena of Beauty 2023
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy z branży kosmetycznej do współtworzenia st…
WydarzenieUsługa szkoleniowa w obszarze e-commerce
Zapraszamy do udziału w programie szkoleniowo-mentoringowym dla firm, dedykowanym rozpoczęciu ekspor…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.