Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
![](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2024/07/image-7.png)
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
![](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2022/07/pl_dlugie_tlo-biale_kig-szary-0x125-c-default.jpg)
- Wszystko
- Aktualności (635)
- Kalendarz (1047)
-
Wydarzenie
CONCRETA 2024
CONCRETA, to największe krajowe wydarzenie branżowe w dziedzinie budownictwa, architektury, projekto…
WydarzenieLapsimessut (Child Fair) 2024
Lapsimessut (Child Fair) to największe w Finlandii wydarzenie prezentujące rozwiązania i trendy w br…
WydarzenieTechsauce Global Summit 2024
Techsauce Global Summit to najważniejsze wydarzenie technologiczne w Azji Południowo-Wschodniej dla …
WydarzenieBIEMH 2024
BIEMH 2024 to jedno z najważniejszych wydarzeń branży przemysłowej w Hiszpanii.
ArtykułRola AI w polskich firmach – raport EY
20 proc. dużych i średnich przedsiębiorstw w Polsce już zaimplementowało systemy oparte na AI
-
Artykuł
Hybrydowe spotkania b2b „Health Tech Hub Styria Pitch&Partner 2023”
Wydarzenie organizowane jest w formule hybrydowej, a jego celem jest wsparcie uczestników w nawiązan…
ArtykułAkademia Menadżera Innowacji – termin zgłoszeń upływa 31 stycznia
Akademia Menadżera Innowacji to autorski program Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, dopaso…
ArtykułNabór na targi ICT COMPUTEX TAIPEI oraz InnoVEX
Polski oddział Tajwańskiej Rady Rozwoju Handlu Zagranicznego (TAITRA) zaprasza firmy oraz startupy z…
ArtykułSześć trendów na chińskim rynku żywności i napojów
Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu przygotowało przegląd najgorętszych …
ArtykułPoszukiwani dostawcy zdrowych produktów i zdrowej żywności
Brytyjski agent specjalizujący się w sprzedaży zdrowotnych produktów (w tym leków ziołowych), żywnoś…
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na targach Food and Hotel Malaysia 2023
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do współtworzenia Polskiego Stoiska Narodowego na targac…
WydarzenieTargi GITEX Global w Dubaju
Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego SA zaprasza małopolskie firmy branży IT/ICT do udziału w tar…
WydarzenieObowiązkowa rejestracja przedsiębiorstw eksportujących do Hiszpanii
Zapraszamy na webinarium organizowane przez Tedalian Enterprise Services, S.L., firmę członkowską Po…
WydarzenieKonferencja E-wolucja 2023
Konferencja Ewolucja to przegląd najnowszych trendów, strategii oraz narzędzi, które pomogą rozwijać…
WydarzenieŁódzkie: rekrutacja na Targi Opakowań Packaging Innovations
Jeśli Twoja działalność wpisuje się w formułę międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.