Global Check-In – konferencja eksportowa
23.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
![obrazek w kształcie pinezki na niebieskim tle, na którym znajdują się siedzący na krzesłach ludzie a przed nimi wisi na ścianie telebim](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2024/07/global-check-in_800x418.png)
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Wprowadź tytuł
![](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2022/07/pl_dlugie_tlo-biale_kig-szary-0x125-c-default.jpg)
- Wszystko
- Aktualności (634)
- Kalendarz (1044)
-
Wydarzenie
Polskie startupy cyfrowe na STEP Conference w Dubaju
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie startupy technologiczne, w szczególności z branż…
WydarzenieJak odnieść sukces w sektorze motoryzacyjnym w RPA
Sektor motoryzacyjny odgrywa kluczową rolę w gospodarce RPA. Branża odpowiada za 4,9% PKB i gwarantu…
ArtykułInwestycje Kraju Kwitnącej Wiśni w Polsce
W 2022 roku Japonia była trzecim największym inwestorem w Polsce spośród krajów spoza UE
WydarzenieStoisko PAIH na targach SusHi Tech Tokyo 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach SusHi Tech Tokyo 2024. Wydarzenie o…
WydarzenieStoisko PAIH na targach lotniczych FIDAE 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach lotniczych FIDAE 2024. Wydarzenie o…
-
Artykuł
Eksport kaczego mięsa wciąż rośnie
Od ponad 8 lat Polska jest liderem jeśli chodzi o produkcję drobiu w Unii Europejskiej. Zarówno w ek…
ArtykułPolskie firmy najwięcej inwestują w Czechach
W pierwszej połowie 2022 roku inwestycje polskich firm były o 50 proc. wyższe w porównaniu do średni…
ArtykułUKCA będzie obowiązywać od 2025 roku
Wdrożenie znaku UK Conformity Access (UKCA) zaplanowane było na 2023 rok. Jednakże ze względu na tru…
ArtykułKonferencja „Perspektywy współpracy polsko-algierskiej”
W dniu 8 listopada 2022 roku w miejscowości Hammedi odbyła się konferencja pt. „Perspektywy współpra…
ArtykułTrade Remedies Data Portal
Sekretariat WTO uruchomił 1 listopada 2022 anglojęzyczny portal pod nazwą Trade Remedies Data Portal…
-
Wydarzenie
Branża kosmetyczna w Stanach Zjednoczonych
Stany Zjednoczone to najbardziej lukratywny rynek produktów kosmetycznych na świecie – jest szacowan…
WydarzenieDoing business in Czech Republic – konferencja online
Warszawska Izba Gospodarcza zaprasza na konferencję online „Doing business in Czech Republic” organi…
WydarzenieStoisko PAIH na Phygital Sustainability Expo
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy z branży mody zrównoważonej do udziału w s…
WydarzeniePoszukiwanie kontrahentów na rynkach zagranicznych
Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji zaprasza na bezpłatne szkolenie online …
WydarzenieKonferencja online „Doing business in Egypt”
Wielkopolski Fundusz Rozwoju zaprasza na konferencję online pt. „Doing business in Egypt”, która odb…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.