Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
- Wszystko
- Aktualności (755)
- Wiedza (318)
- Kalendarz (1275)
- Centrum Wsparcia (324)
-
Wydarzenie
Misja gospodarcza na EXPO Osaka i Bari-Ship 2025
Zaproszenie dedykowane jest mikro, małym i średnim przedsiębiorstwom z Pomorza Zachodniego
WydarzenieJaponia. Zasady handlu z Krajem Kwitnącej Wiśni
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego zaprasza lubuskich przedsiębiorców na bezpłatne spotkanie…
ArtykułPolski eksport słodyczy czekoladowych
Polska dynamicznie rozwija swoją pozycję w globalnym eksporcie czekolady i słodyczy czekoladowych
ArtykułTrudny rok dla spedycji
Gorsza kondycja i widmo restrukturyzacji w branży spedycji w ostatnim roku
WydarzenieSpotkanie „Biznes przy Kawie – Kielce”
Spotkanie biznesowe w Kielcach dedykowane przedsiębiorcom z województwa świętokrzyskiego
-
Artykuł
Raport „The Medical Devices and Pharma sector in Poland”
Sektor wyrobów medycznych i farmaceutycznych to jedna z najważniejszych dziedzin polskiej gospodarki
ArtykułPolska branża meblarska w połowie 2024 roku
Włosi wyprzedzają Polskę po raz pierwszy od 2018 roku
ArtykułDynamiczny rozwój eksportu polskiej branży kosmetycznej
Polska jest obecnie 5. największym eksporterem kosmetyków w UE i na 9. miejscu w rankingu światowym
-
Artykuł
Jak zachować płynność finansową w firmie spedycyjnej
Zaległości płatnicze w branży transportowej są realnym zagrożeniem dla sektora TSL.
ArtykułDynamiczny rozwój polskiej branży piekarniczej
Polska jest 5. największym producentem wyrobów piekarskich w UE.
ArtykułReindustrializacja w Europie i USA: Raport Instytutu Badawczego Capgemini
W ciągu najbliższych 3 lat łączne inwestycje w reindustrializację wyniosą 3,4 biliona dolarów.
ArtykułRozwój rynku magazynowego i infrastruktury logistycznej w Kirgistanie
Kraj wykorzystuje swoje strategiczne położenie do transformacji w nowoczesne centrum logistyczne
ArtykułTransformacja sektora energetycznego w Polsce po przystąpieniu do UE
W latach 2004-2024 Polska otrzymała 55 miliardów PLN na cele energetyczne
-
Wydarzenie
Spotkanie Biznesowe z PAIH w Kotlinie
Główne tematy wydarzenia to możliwości wsparcia dla lokalnych przedsiębiorców
WydarzeniePolsko-Ukraińskie spotkania b2b i webinarium
Cel wydarzenia to rozwijanie współpracy między polskimi i ukraińskimi firmami z sektora zielonych t…
Wydarzenie10. edycja InfoWeek Grupy PFR
Bezpłatne spotkania online z ekspertami, którzy dostarczają przedsiębiorcom najnowszej wiedzy o ofer…
WydarzenieNarodowe Wyzwania w Rolnictwie 2024
Uczestnicy wydarzenia poszerzą wiedzę na temat najnowszych trendów w rolnictwie, hodowli zwierząt, s…
WydarzenieIV Konferencja dla Przedsiębiorczych Kobiet
Udział w Konferencji będzie okazją do zdobycia praktycznej wiedzy, wymiany doświadczeń i nawiązania…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.