Global Check-In – konferencja eksportowa
23.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Wprowadź tytuł
- Wszystko
- Aktualności (633)
- Wiedza (273)
- Kalendarz (1047)
- Centrum Wsparcia (323)
-
Wydarzenie
Webinarium dla Game Developerów: Jak radzić sobie z opodatkowaniem sprzedaż…
Rynek gier wideo w Polsce przeżywa dynamiczny rozwój, obecnie jest już jednym z kluczowych sektorów …
ArtykułKluczowe porozumienia polsko-chińskie
Ważne ustalenia w czasie wizyty Prezydenta RP w Chinach w dniach 22-26 czerwca
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – czerwiec 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułEuro i dolar dominują w handlu zagranicznym UE w 2023 roku
Euro było najczęściej stosowaną walutą w eksporcie wśród krajów UE
ArtykułDysproporcje cenowe na terenie UE w 2023 roku
Według danych Eurostat, w 2023 roku występowały różnice w kosztach ponoszonych przez Europejczyków.
-
Artykuł
PAIH organizatorem Stoiska Narodowego na targach Eurosatory
Targi odbędą się w dniach 17-21 czerwca 2024 roku
ArtykułNowe taryfy celne USA na import z Chin
Nowe taryfy są częścią działań mających na celu stymulowanie innowacji i konkurencyjności
ArtykułPolska atrakcyjna dla zagranicznych inwestorów
Raport JLL, Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, Hays i ALTO
ArtykułW Andaluzji powstaje największy hub wodorowy w Europie
Andaluzyjska Dolina Zielonego Wodoru to najważniejszy projekt dotyczący zielonego wodoru w Europie
ArtykułPotencjał inwestycyjny polskich miast – Bydgoszcz
Bydgoszcz stała się atrakcyjną lokalizacją dla licznych inwestycji z wielu sektorów
-
Artykuł
Relacje polsko – portugalskie
Portugalia jest bardzo dobrym i perspektywicznym rynkiem dla polskich przedsiębiorców i producentów.
ArtykułEksport karmy dla psów i kotów – Polska na 5. miejscu na świecie
Polska karma dla zwierząt zdobywa uznanie na rynkach zagranicznych
ArtykułRola targów w strategii eksportowej
Targi to platforma do budowy silnej marki na rynku międzynarodowym
-
Wydarzenie
III Kongres Ekspansywnych Eksporterów ( III KEE )
Kongres Ekspansywnych Eksporterów to wydarzenie łączące sektor usług i instytucji publicznych dla e…
WydarzenieII Polsko-Niemieckie Forum Gospodarcze
Forum będzie okazją do wymiany poglądów oraz nawiązania relacji pomiędzy przedstawicielami polskiego…
WydarzenieStartupy: jak pitchować, aby pozyskać inwestora i zapewnić rozwój biznesu
Startupy i scaleupy technologiczne w Norwegii tworzą najwięcej nowych miejsc pracy. Jest to prężnie …
WydarzenieStart do eksportu dla sektora MŚP
Podczas spotkania poruszane będą tematy związane z bezpośrednimi korzyściami osiąganymi przez ekspor…
Wydarzenie“Cross-border e-commerce: Wybrane aspekty prawne w handlu transgranicznym&#…
Rosnąca popularność handlu elektronicznego stwarza polskim eksporterom dodatkowe możliwości ekspansj…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.