Global Check-In – konferencja eksportowa
17.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
![obrazek w kształcie pinezki na niebieskim tle, na którym znajdują się siedzący na krzesłach ludzie a przed nimi wisi na ścianie telebim](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2024/07/global-check-in_800x418.png)
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
- Wszystko
- Aktualności (633)
- Wiedza (273)
- Kalendarz (1049)
- Centrum Wsparcia (323)
-
Artykuł
8 edycja programu akceleracyjnego BIND 4.0 dla międzynarodowych startupów
W 7 edycji polski startup dotarł do finału.
ArtykułPrzygotowania udziału Polski do Expo 2025 wkraczają w kluczową fazę
Do rozpoczęcia Wystawy Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai pozostało już mniej niż 300 dni.
WydarzeniePAIH Forum Biznesu 2024
PAIH Forum Biznesu to wydarzenie organizowane dla sektora MŚP i jego partnerów – przedstawicieli reg…
Artykuł15 mld euro nadwyżki europejskiej strefy handlowej
Eksport towarów ze strefy euro w kwietniu 2024 roku wyniósł ponad 247 miliardów euro.
ArtykułBrazylijska Kompania Kolei Miejskich – przetarg na szyny kolejowe
Przetarg na zakup szyn kolejowych TR-45 i TR-57 do Brazylii.
-
Artykuł
Polska na 27. miejscu w rankingu Wskaźnik Bogactwa Narodów
Maleje dystans do gospodarek Portugalii i Estonii
ArtykułNowy kurs Akademii PARP – „Tworzenie marki krok po kroku”
Akademia PARP wprowadza na swoją platformę edukacyjną nowy kurs online
ArtykułPolska w czołówce najbardziej atrakcyjnych inwestycyjnie krajów w Europie
W tegorocznym rankingu Polska awansowała aż o 10 pozycji
PoradnikUkraina – Przewodnik po rynku
Publikacja dostarcza kompleksowych informacji na temat specyfiki prowadzenia biznesu
-
Podcast
Niemcy, Szwajcaria, Liechtenstein: Klucze do sukcesu
Zapraszamy do wysłuchania pierwszego odcinka podcastu Trade On AIR.
Artykuł„Made in Uruguay ” – gospodarka
Nazywany „latynoską Szwajcarią” lub „Doliną Krzemową” Ameryki Południowej.
ArtykułUrugwaj – charakterystyka
Urugwajczycy twierdzą, że inne kraje mają swoje historie, a oni mają futbol. Nazwa kraju jest nazwą …
ArtykułRelacje polsko – włoskie
Polska i Włochy są dla siebie bardzo ważnymi partnerami gospodarczymi. W 2022 roku Włochy były dla P…
Artykuł„Made in Italy”- gospodarka
Włochy są jedną z najsilniejszych gospodarek w Europie i należą do najbardziej uprzemysłowionych i n…
-
Wydarzenie
Branża kosmetyczna w Chile – szanse i perspektywy dla polskich przedsiębior…
Chile jest jednym z największych rynków kosmetycznych i perfumeryjnych w Ameryce Łacińskiej.
WydarzenieProwadzenie działalności gospodarczej w USA – korzyści i bariery
Stany Zjednoczone są jednym z największych rynków świata – USA to ponad 330 milionów potencjalnych k…
WydarzenieCroAgra 2024
CroAgra to międzynarodowe targi rolnictwa, sprzętu i maszyn rolniczych oraz przemysłu spożywczego.
WydarzenieStoisko PAIH na targach BIO Asia Taiwan 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach branży biotechnologicznej BIO Asia …
WydarzenieMisja gospodarcza PAIH na targi Regal Branchentreff Wiedeń 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie przedsiębiorstwa z branży spożywczej do wzięcia …
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.