Global Check-In – konferencja eksportowa
17.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
- Wszystko
- Aktualności (633)
- Wiedza (273)
- Kalendarz (1049)
- Centrum Wsparcia (323)
-
Wydarzenie
Africa-Poland Forum
Tematyką forum Africa-Poland będą możliwości współpracy gospodarczej pomiędzy Polską oraz krajami af…
ArtykułMołdawia: struktura gospodarcza, wyzwania i możliwości inwestycyjne
Kluczowe sektory, tj. rolnictwo, przemysł spożywczy i usługi, mają potencjał do dalszego rozwoju
ArtykułUE wprowadza wyższe cła na wybrane produkty rolne z Rosji i Białorusi
Nowe przepisy obowiązują na terenie UE od 1 lipca 2024 roku
ArtykułEurobarometr: Europejczycy odczuwają korzyści z handlu międzynarodowego
74 proc. Europejczyków uważa, że UE skutecznie broni interesów handlowych państw członkowskich
WydarzenieMisja gospodarcza do Palermo
Ośrodek EEN przy PARP zaprasza polskich importerów i dystrybutorów żywności i napojów do udziału w m…
-
Artykuł
Można już wnioskować o dofinansowanie – Seal of Excellence
Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa mogą startować w konkursie.
ArtykułKonkurs „Najlepszy Polski Eksporter Uzbrojenia”- rusza nowa edycja
Termin składania zgłoszeń trwa do 9 sierpnia br.
ArtykułWzrost wymiany handlowej między Polską a Irlandią
Polskie szanse na zwiększenie eksportu do Irlandii.
ArtykułUruchomienie stałego połącznia lotniczego między Warszawą a Oradeą
Połączenie przyczyni się do wzrostu liczby turystów i inwestycji międzynarodowych w regionie.
ArtykułNowa usługa w aplikacji mObywatel
Usługa „Firma” znacząco upraszcza prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej
-
Artykuł
Wymiana handlowa z Kenią
Rok 2022 był wyjątkowy, jeśli chodzi o wartość polskiego eksportu do Kenii
ArtykułUtylizacja opakowań i system EKO KOM w Czechach
Republika Czeska wdrożyła dyrektywę unijną regulująca problematykę opakowań w postaci ustawy.
ArtykułJak skutecznie eksportować do Francji?
W skutecznym eksporcie do Francji kluczowy jest wybór odpowiedniej strategii
ArtykułSztuczna inteligencja a analiza konkurencji
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje tradycyjne metody analizy konkurencji
-
Wydarzenie
Handel międzynarodowy dla przedsiębiorcy – umowy handlowe, INCOTERMS, cła
Przedsiębiorcy z woj. opolskiego zdobędą kluczowych umiejętności i wiedzę o prowadzeniu bezpiecznyc…
WydarzenieCo-Matching Event z tureckimi przedsiębiorcami
Webinarium to wyjątkowa okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych i kontraktów z tureckimi p…
WydarzenieEU Business HUB – Japonia i Korea Południowa dla firm z woj. łódzkiego
Program ma na celu wsparcie przedsiębiorstw w wejściu na rynki Japonii oraz Korei Południowej.
Wydarzenie„Eksport a ESG” – projekt wsparcia działań eksportowych p…
Jak stworzyć dobrą strategię ESG, która staje się dziś potrzebą dla tych, którzy eksportują i chcą p…
WydarzenieRozpoczęcie programu EU Business HUB – Japonia i Korea Południowa
Program skierowany jest do firm z sektora MŚP i Startupów z sektora zielonych i cyfrowych technologi…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.