Global Check-In – konferencja eksportowa
17.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.
![obrazek w kształcie pinezki na niebieskim tle, na którym znajdują się siedzący na krzesłach ludzie a przed nimi wisi na ścianie telebim](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2024/07/global-check-in_800x418.png)
19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
- Wszystko
- Aktualności (633)
- Kalendarz (1049)
-
Wydarzenie
ENERtec Asia 2024
ENERtec Asia to najważniejsze wydarzenie w Azji Południowo-Wschodniej poświęcone ESG i transformacji…
WydarzenieStoisko PAIH na targach rolniczych BATA AGRO 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do współtworzenia stoiska na targach rolniczych BATA AGR…
ArtykułTransakcje handlowe z podmiotami chińskimi
Przy zawieraniu umów z kontrahentem chińskim dobrze jest zadbać o weryfikację partnera
ArtykułPolska trzecim eksporterem drobiu na świecie
W roku 2022 Polska wyeksportowała 1,6 mln ton tego mięsa i podrobów drobiowych
WydarzeniePerspektywy rozwoju biznesu w Norwegii
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Perspektywy rozwoju biznesu w Norwegii: zamówienia publiczne, prowa…
-
Artykuł
Polskie firmy przygotowują się do odbudowy Ukrainy
Niemal 800 przedsiębiorców uczestniczyło w dzisiejszych konsultacjach branżowych poświęconych powoje…
ArtykułPartFinder pomoże nawiązać współpracę badawczą
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju uruchomiło nowe narzędzie – PartFinder. To rozwiązanie dla grup bad…
ArtykułOgraniczenia importu mięsa drobiowego z Polski
Zapraszamy do zapoznania się z wykazem ograniczeń importowych w sezonie 2020/2021/2022, dotyczących …
ArtykułWpływ wojny w Ukrainie na polskie przedsiębiorstwa – GUS
Główny Urząd Statystyczny opublikował wraz z informacją o koniunkturze w przetwórstwie przemysłowym,…
ArtykułW okresie styczeń-maj 2022 r. wzrósł eksport żywności
Zgodnie z raportem przygotowanym przez Biuro Analiz i Strategii Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa…
-
Wydarzenie
Nigeria – sytuacja polityczno-gospodarcza po wyborach
Nigeria jest największą gospodarką Afryki i krajem o ogromnym potencjale, dzięki młodej, 200-miliono…
WydarzenieMisja przyjazdowa przedstawicieli branży budowlanej z Niemiec i Ukrainy
Centrum Business in Małopolska zaprasza przedsiębiorców do wzięcia udziału w misji przyjazdowej prze…
WydarzenieAccess2Markets Seminar
6 czerwca 2023 roku odbędzie się kolejne bezpłatne szkolenie pt. „Access2Markets Seminar”, organizow…
WydarzenieStoisko PAIH na targach Medical Philippines 2023
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Medical Philippines 2023, które odb…
WydarzenieStoisko PAIH na targach EXPO DIY 2023 Smart Home Green
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy do udziału w targach EXPO DIY 2023 Smart G…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.