Handel w Chinach – aspekty prawne, umowy handlowe, arbitraż
12.01.2024
Online
Dynamiczny rozwój gospodarczy i technologiczny Chin sprawił, że stały się one jednym z największych światowych eksporterów i importerów, a także – głównym partnerem handlowym UE. Ten ponad 1,4 miliardowy kraj jest pełen wyzwań, ale także możliwości rozwoju.
Jednym ze sposobów wejścia na rynek chiński może być założenie działalności gospodarczej lub produkcyjnej na terenie Chin. Wówczas konieczne jest zapoznanie się z odpowiednimi wymaganiami z dziedziny prawa oraz zadbanie o zapewnienie odpowiedniej obsługi w tym zakresie na miejscu.
Podczas webinarium omówimy:
- rodzaje umów i sposób ich pozyskiwania,
- konieczność weryfikacji podmiotów chińskich,
- wymagane dokumenty do przeprowadzenia weryfikacji podmiotów,
- ważne klauzule umowne,
- zarys sporu sądowego w Chinach,
- klauzule arbitrażowe i zasady arbitrażu,
- konieczność odpowiedniego przygotowania prawnego do ekspansji na rynek chiński.
Szkolenie poprowadzą:
- Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Szanghaju,
- Łukasz Sosnowski, Adwokat,
- mec. Kamil Biernat, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
- mec. Beata Frenkiel, Hanglung Law Biernat & Kossacki.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH S.A.)
ul. Krucza 50
00-025 Warszawa
- Wszystko
-
Artykuł
Kultura biznesu w Chinach
Jednym z ważniejszych czynników mających wpływ na osiągnięcie sukcesu biznesowego w Państwie Środka …
ArtykułEksport żywności do Chin
Chiny to najludniejszy kraj świata i jednocześnie druga największa gospodarka na świecie. W 2021 r. …
WydarzenieKonferencja B2B online sektora spożywczego, kosmetycznego, FMCG, drzewnego
W ramach współpracy z China – CEEC Expo and International Consumer Goods Fair (China – CEEC Expo), P…
ArtykułDelegacja miasta Ningbo w Warszawie
4 maja br. siedzibę Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu odwiedziła delegacja z miasta Ningbo w spra…
ArtykułJak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.