HONGKONG bramą na rynek chiński – nowe otwarcie
31.10.2022
Warszawa
W dniu 24 listopada 2022 roku w siedzibie Agencji Rozwoju Mazowsza przy ul. Świętojerskiej 9 w Warszawie odbędzie się seminarium pt. „HONGKONG bramą na rynek chiński – nowe otwarcie”.
Tematem seminarium będą nowe możliwości współpracy za pośrednictwem Hongkongu z firmami z Chin kontynentalnych, w szczególności rejonu Greater Bay Area (9 miast w prowincji Guangdong, Hongkong i Makau – łącznie 86 mln mieszkańców). Na spotkanie zapraszamy eksporterów, którzy dopiero planują ekspansję na rynki azjatyckie lub pierwsze kroki mają już za sobą, a także wszystkie osoby, które są zainteresowane handlem z Chinami oraz usługami związanymi z eksportem i logistyką.
Podczas seminarium omówione zostaną następujące tematy:
- potencjał gospodarczy regionu,
- nowe technologie w promocji i handlu,
- platforma EXHIBITION+,
- aktualne przepisy, trendy i praktyczne rozwiązania dotyczące eksportu żywności do Chin,
- warianty transportu z/ do Chin drogą morską, lotniczą i lądową.
Na koniec zrelacjonowana zostanie odbywająca się równolegle w Hongkongu konferencja Asian Logistics, Maritime and Aviation (dla chętnych pełna transmisja z Shippers Forum, gdzie wiodący operatorzy platform zakupowych dyskutować będą na temat realizacji zamówień ecommerce w Azji).
W międzyczasie zapraszamy na networking i indywidualne konsultacje z
ekspertami.
Szczegóły i agenda
Hongkong-brama-na-rynek-chinski.pdf
PDF (452,50KB)
Firmy zainteresowane uczestnictwem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego do dnia 21 listopada 2022 r. do godziny 10:00
Seminarium jest bezpłatne.
Organizatorzy: Agencja Rozwoju Mazowsza S.A., Hong Kong Trade Development Council.
- Wszystko
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na China Beauty Expo 2023
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza przedsiębiorców z sektora kosmetycznego do udziału w tar…
WydarzenieHongkong – brama do rynku południowochińskiego
Dzięki strategicznemu położeniu geograficznemu, Hongkong stanowi bramę do Chin kontynentalnych oraz …
ArtykułEksport do Chin – szansa dla branży zoologicznej
Wraz ze wzrostem liczby właścicieli zwierząt domowych w Chinach i rosnącymi oczekiwaniami jakościowy…
ArtykułBranża outdoorowa w Chinach
Chińscy konsumenci podejmują coraz więcej aktywności na świeżym powietrzu: jazda na rowerze, biwakow…
ArtykułSześć trendów na chińskim rynku żywności i napojów
Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu przygotowało przegląd najgorętszych …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.