Inwestycje w Chinach – założenie spółki, zarządzanie i kontroling podmiotu
12.01.2024
Online
Podczas zakładania działalności gospodarczej na terenie Chin przedsiębiorcy muszą mierzyć się z licznymi wyzwaniami natury prawnej. Firmy zainteresowane ekspansją na rynek chiński muszą m.in. rozważyć rodzaje możliwych działalności, poznać zasady zatrudniania i zwalniania pracowników, dowiedzieć się o sposobach kontroli podmiotów gospodarczych w Chinach i obowiązującym obiegu dokumentów. Przy inwestycji produkcyjnej powinno się też wziąć pod uwagę ryzyka takiej działalności oraz poznać odpowiednie zasady i warunki relokacji zakładów.
Podczas webinarium opowiemy o:
- rodzajach prowadzonych działalności gospodarczych w Chinach,
- zaletach i wadach poszczególnych rozwiązań,
- warunkach zakładania przedsiębiorstwa w Chinach,
- zatrudnianiu i zwalnianiu pracowników w poszczególnych rodzajach działalności,
- sposobach kontroli podmiotów,
- osobach odpowiedzialnych za spółkę,
- obiegu ważnych dokumentów i sposobach ich podpisywania oraz pieczęciach,
- różnych strukturach spółki i jej możliwej kontroli,
- inwestycjach produkcyjnych a ryzykach działalności w Chinach,
- relokacji zakładów.
Szkolenie poprowadzą:
- Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Szanghaju,
- Łukasz Sosnowski, Adwokat,
- mec. Kamil Biernat, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
- mec. Karol Czekałowski, Hanglung Law Biernat & Kossacki.
Szkolenie będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Webinarium jest kontynuacją szkolenia pt. Handel w Chinach – aspekty prawne, umowy handlowe, arbitraż.
Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH S.A.)
ul. Krucza 50
00-025 Warszawa
- Wszystko
-
Wydarzenie
Hongkong – brama do rynku południowochińskiego
Dzięki strategicznemu położeniu geograficznemu, Hongkong stanowi bramę do Chin kontynentalnych oraz …
ArtykułEksport do Chin – szansa dla branży zoologicznej
Wraz ze wzrostem liczby właścicieli zwierząt domowych w Chinach i rosnącymi oczekiwaniami jakościowy…
ArtykułBranża outdoorowa w Chinach
Chińscy konsumenci podejmują coraz więcej aktywności na świeżym powietrzu: jazda na rowerze, biwakow…
ArtykułSześć trendów na chińskim rynku żywności i napojów
Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu przygotowało przegląd najgorętszych …
ArtykułChiny otworzyły granice
Z dniem 8 stycznia chiński rząd oficjalnie złagodził politykę „zero Covid” i odszedł od surowych res…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.