IV Konferencja dla Przedsiębiorczych Kobiet
18.11.2024
Warszawa
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) zaprasza na konferencję pod hasłem „Siła inspiracji i sukcesu – zaprojektuj własny rozwój”. Czwarta edycja wydarzenia dedykowanego przedsiębiorczym kobietom odbędzie się 4 grudnia 2024 roku w Centrum Konferencyjnym Mysia3 w Warszawie.

Tematyka konferencji
Wśród prelegentów znajdą się eksperci, którzy podzielą się wiedzą i doświadczeniem, inspirując uczestniczki do działania:
- Uniwersalne projektowanie – jak łączyć estetykę, ekologię i empatię w biznesie.
- Projektowanie dobrostanu – warsztat o praktycznych krokach ku lepszemu życiu.
- Rozwój kobiecego potencjału w biznesie – jak pokonywać ograniczające przekonania.
Oprócz części wykładowej zaplanowano również networking oraz prezentację przykładów projektów dofinansowanych ze środków unijnych.
Praktyczne informacje
Konferencja odbędzie się wyłącznie w formule stacjonarnej. Udział jest bezpłatny, jednak obowiązuje limit miejsc.
To niepowtarzalna okazja do zdobycia praktycznej wiedzy, wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów.
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia
- Wszystko
- Aktualności (788)
- Wiedza (353)
- Kalendarz (1389)
- Centrum Wsparcia (346)
-
Wydarzenie
Jak zaistnieć na rynku brazylijskim
Podczas webinarium dowiesz się m.in. jakie są najbardziej perspektywiczne sektory do współpracy pols…
ArtykułRynek brytyjski dla lubuskich przedsiębiorców. Szanse i bariery
Uczestnicy poznali charakter rynku, tajniki zakładania działalności oraz wymogi celne i prawne
WydarzeniePolskie firmy na rynku francuskim
Sukces po francusku, czyli szanse, wyzwania i perspektywy rozwoju dla polskich firm we Francji
ArtykułPolska i Chiny – nowe perspektywy współpracy gospodarczej
Polskie produkty spożywcze i gaming jako wrota do chińskiego rynku
WydarzenieRetailTec Congress 2024
Celem RetailTec Congress jest wspieranie sektora retail w dostosowywaniu się do dynamicznych zmian w…
-
Artykuł
Rola AI w polskich firmach – raport EY
20 proc. dużych i średnich przedsiębiorstw w Polsce już zaimplementowało systemy oparte na AI
ArtykułWykorzystana szansa, czyli sukces polskich jabłek w Kolumbii
W zeszłym roku z Polski do Kolumbii wyeksportowano blisko 5000 ton jabłek
ArtykułPESA z umową na 62 pojazdy dla rumuńskich kolei
Eksport to w ostatnich latach ponad połowa produkcji bydgoskiej firmy
ArtykułEksport elektrycznych autobusów
Od stycznia do listopada 2023 roku eksport wyniósł 1085 sztuk o wartości ponad 480,8 mln EUR
ArtykułBilans i perspektywy: polskie firmy między optymizmem a obawami
Pod koniec 2023 roku ponad połowa firm w Polsce oceniła swoją sytuację finansową jako relatywnie dob…
-
Raport
Rynek e-commerce w Niemczech
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 m…
RaportRynek e-commerce na Ukrainie
Rynek ukraiński posiada spory potencjał. Obserwujemy właśnie jego ogromny wzrost – jeden z najdynami…
RaportRynek e-commerce w Czechach
Udział handlu elektronicznego w Czechach wzrośnie z 15% w roku 2020 do około 20% w 2025r. Tak progno…
RaportRynek e-commerce na Węgrzech
Węgierski e-rynek jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków online w Unii Europejskiej. Nie…
RaportRynek e-commerce w Rumunii
sperci wskazują na duży potencjał działalności online w sektorze e-commerce w Rumunii – rynek i przy…
-
Wydarzenie
Biznes, technologia i zmieniające się społeczeństwo. Konferencja o IT i Hig…
Rozwiązania AI i Hi-Tech w Szwajcarii, w Polsce i w UE
WydarzenieInternacjonalizacja MŚP – fundusze europejskie dla Podkarpacia
Dofinansowanie MŚP w ekspansji zagranicznej
WydarzenieSzansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii – Expo 2025 Osaka, Kansai. Branż…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinar „Szansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii –…
WydarzenieMisja Gospodarcza do Turcji
Cele misji to: rozpoznanie rynku, nawiązanie kontaktów biznesowych i nawiązanie kontaktów z organiza…
-
Poradnik
Konkurencyjność oferty – o co należy zadbać?
Podobnie jak każda działalność biznesowa, eksport zaczyna się od postawienia sobie pytania o to, jak…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.