Jak eksportować za Wielki Mur
01.12.2022
Online

Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w seminarium na temat eksportu na rynek chiński. Prowadzący spotkanie eksperci wyjaśnią, czy Chiny to obecnie korzystny kierunek eksportu oraz na co należy zwrócić uwagę, przygotowując się do wejścia na rynek.
Podczas szkolenia dowiesz się:
- jakie preferencje i potrzeby mają chińscy konsumenci,
- czym charakteryzują się chińskie media społecznościowe,
- dlaczego „podróż tysiąca kontenerów” zaczyna się od rejestracji znaku towarowego,
- o tym, że importer jest naszym pierwszym klientem – czyli jak zrozumieć, czego potrzebuje importer, aby robić z nami biznes,
- jak doprowadzić negocjacje do skutecznego końca,
- jakie są największe trudności w budowaniu biznesu z Chińczykami.
Szkolenie poprowadzą:
- Michał Bielewicz, doradca w obszarze sprzedaży do Chin, Salvane,
- Andrzej Juchniewicz, kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Szanghaju,
- Monika Kołpaczyńska, konsultant PAIH ds. Azji Południowej i Wschodniej,
- Marcin Motyka, konsultant PAIH ds. Azji Południowej i Wschodniej.
Lokalizacja:
Centrum Informacyjne PAIH, ul. Bagatela 12, Warszawa
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (16)
- Wiedza (9)
- Kalendarz (36)
-
Artykuł
Polska i Chiny – nowe perspektywy współpracy gospodarczej
Polskie produkty spożywcze i gaming jako wrota do chińskiego rynku
WydarzenieChina International Supply Chain Expo 2024
Targi skupiają się na czterech filarach: promocji handlu, wspieraniu współpracy inwestycyjnej, przyc…
WydarzenieGdańsk – seminarium „Chiny jako potencjalny rynek eksportowy…
Przedsiębiorstwa z wielu sektorów, od technologii po branżę luksusową, widzą w Chinach szansę na eks…
WydarzenieChina International Import Expo
Szósta edycja targów CIIE w Szanghaju, w roku 2023 przyciągnęła prawie 3000 wystawców ze 127 krajów …
WydarzenieChina Hi-Tech Fair 2024
Targi China Hi-Tech Fair 2024 są jedną z największych imprez technologicznych w Chinach, platformą i…
-
Artykuł
ChRL: koniec zakazu importu wołowiny z Polski
15 czerwca br. Generalna Administracja Celna (GACC) Chińskiej Republiki Ludowej wraz z Ministerstwe…
ArtykułEksport do Chin – szansa dla branży zoologicznej
Wraz ze wzrostem liczby właścicieli zwierząt domowych w Chinach i rosnącymi oczekiwaniami jakościowy…
ArtykułBranża outdoorowa w Chinach
Chińscy konsumenci podejmują coraz więcej aktywności na świeżym powietrzu: jazda na rowerze, biwakow…
ArtykułSześć trendów na chińskim rynku żywności i napojów
Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu przygotowało przegląd najgorętszych …
ArtykułChiny otworzyły granice
Z dniem 8 stycznia chiński rząd oficjalnie złagodził politykę „zero Covid” i odszedł od surowych res…
-
Wydarzenie
China Hi-Tech Fair 2024
Targi China Hi-Tech Fair 2024 są jedną z największych imprez technologicznych w Chinach, platformą i…
WydarzenieEksport do Chin przez Cross border e-commerce
Cross border e-commerce (CBEC) daje polskim przedsiębiorcom możliwości dostępu do chińskiego rynku n…
WydarzeniePolsko-Chińskie Forum Gospodarcze
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Ministerstwem Rozwoju i Technologii we współpracy z Ambasa…
WydarzenieStoisko PAIH na China Beauty Expo 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach China Beauty Expo 2024. Wydarzenie …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.