Jak odnaleźć się w regulacjach FDA – eksport spożywczy do USA
22.07.2024
Online
Każdy zakład produkujący, przetwarzający, pakujący lub przechowujący żywność przeznaczoną do spożycia w Stanach Zjednoczonych musi być zarejestrowany w FDA (Food and Drug Administration). Dla wielu producentów z Polski nie jest jednak jasne, jak ten proces sprawnie przeprowadzić. Informacje dostępne na stronach FDA są skomplikowane i często niejasno opisane.
![Jak odnaleźć się w regulacjach FDA](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2024/07/Zaslepka-PAIHFDI.jpg)
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinarium, podczas którego dowiesz się:
- jak wygląda rejestracja w FDA,
- jak poprawnie przygotować etykietę produktu,
- jakie są najlepsze praktyki i czego należy unikać przygotowując produkt spożywczy do eksportu na teren Stanów Zjednoczonych.
Szkolenie poprowadzą:
- Krzysztof Grabowski, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Nowym Jorku,
- Zuzanna Westlund, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Houston,
- Maja Isakiewicz, Ekspert, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Nowym Jorku,
- Alexandria Kolodko, Principal Owner, Brooklyn Imports MidWest.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji
![](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2024/02/paihx2-1-0x125-c-default.png)
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH S.A.)
ul. Krucza 50
00-025 Warszawa
- Wszystko
-
Artykuł
W Wietnamie czekają na polskie produkty
W 2021 roku handel między Polską a Wietnamem przekroczył 4,6 miliarda dolarów (USD). To o jedną czwa…
ArtykułJaponia – czwarty importer żywności na świecie
Japonia jest czwartym największym importerem żywności na świecie. Japońscy konsumenci są gotowi zaak…
ArtykułRynki perspektywiczne dla polskiego eksportu
Jak wynika z raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego (PIE), Stany Zjednoczone są najbardziej persp…
RaportRynek e-commerce w Niemczech
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 m…
RaportRynek e-commerce na Ukrainie
Rynek ukraiński posiada spory potencjał. Obserwujemy właśnie jego ogromny wzrost – jeden z najdynami…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.