Jak przygotować firmę do ekspansji zagranicznej w zakresie finansów i podatków
04.04.2025
online
Wielkopolski Fundusz Rozwoju wraz z Samorządem Województwa Wielkopolskiego zapraszają na webinarium pt. „Jak przygotować firmę do ekspansji zagranicznej w zakresie finansów i podatków”. Wydarzenie odbędzie się 15 kwietnia br., godz. 10:00.
Tematyka wydarzenia:
- jakie zagrożenia finansowe niesie działalność międzynarodowa,
- jakie są kluczowe różnice w rozliczeniach podatkowych i księgowych za granicą,
- jak zabezpieczyć firmę przed ryzykiem walutowym,
- skąd pozyskać finansowanie i jak zabezpieczyć transakcje zagraniczne,
- jakie instrumenty finansowe wspierają handel międzynarodowy.
Webinarium jest zorganizowane w ramach cyklu spotkań Wielkopolskiego Funduszu Rozwoju pt. „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie…”.
- Wszystko
-
Oferta wsparcia
Warsztaty branżowe
Polska Organizacja Tustyczna organizuje spotkania podczas których kontrahenci z Polski oraz rynku do…
Oferta wsparciaWizyty studyjne touroperatorów i dziennikarzy
Jeśli zależy Ci na bezpośrednim promowaniu konkretnej usługi związanej z obsługą ruchu turystycznego…
Oferta wsparciaPoland Online Site Inspection (POSI)
Katalog online miejsc do organizacji spotkań i wydarzeń w Polsce przygotowany w języku angielskim. Z…
Oferta wsparciaPolskie Stoiska Narodowe (PSN) na międzynarodowych targach przemysłu
Promocja Polski jako miejsca organizacji wydarzeń biznesowych poprzez organizację polskich stoisk n…
Oferta wsparciaPolskie stoiska narodowe (PSN)
Organizacja polskich stoisk narodowych na międzynarodowych targach turystycznych w kraju i poza jego…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.