Jak przygotować się do targów branżowych?
24.01.2023
Online
Udział w wydarzeniach wystawienniczych to szansa na zaprezentowanie oferty szerszej publiczności i nawiązanie obiecujących kontaktów biznesowych. Obecność na wiodących targach branżowych może być więc kluczowa dla budowania marki i pozycji handlowej. Wiele zależy od sektora, w jakim działamy i rynku, na który chcemy wejść. Zapraszamy do udziału w webinarium, którego prelegenci wyjaśnią, jak najlepiej przygotować się do wyjazdu na wydarzenia wystawiennicze we Francji, Niemczech i Norwegii.
Podczas webinarium dowiesz się:
- jak wybrać targi, które będą najlepsze dla Twojej firmy i pomogą Ci zrealizować zamierzone cele,
- co pomoże zwiększyć liczbę odwiedzających stoisko,
- w jaki sposób stworzyć na stoisku optymalne warunki dla pozyskania i utrzymania klientów,
- co jest najczęściej „piętą achillesową” polskich wystawców, czyli czego warto się nauczyć, by podnieść swoją konkurencyjność,
- jak optymalnie wykorzystać okres po targach, by zwiększyć ich efektywność i lepiej zaplanować obecność na kolejnych wydarzeniach,
- jak wykorzystać media społecznościowe do zwiększenia liczby odwiedzających stanowisko.
Szkolenie poprowadzą:
- Agnieszka Bonnefoy, Ekspert, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Ekspert, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH we Frankfurcie,
- Martalena Eriksen, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Oslo,
- Joanna Irzabek, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Oslo.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
-
Wydarzenie
Bezpłatne giełdy kooperacyjne z firmami z Francji i Rumunii
Województwo Małopolskie zaprasza do udziału w bezpłatnych giełdach kooperacyjnych w formie spotkań b…
WydarzenieFrancja i Niemcy szansą dla polskich firm spożywczych
Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz właściciel firmy doradczej Gestion organizują praktyczne szk…
Wydarzenie5. Niemiecko-Wschodnioeuropejskie Forum Rynku Zdrowia
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza przedsiębiorców z sektora MedTech na 5. Niemiecko -Wscho…
WydarzenieWebinarium: E-commerce w Niemczech
Niemiecki rynek e-commerce rośnie – w 2021 o 15 proc. wobec roku ubiegłego, podobnie jak udział pols…
ArtykułFrancja – dojrzały rynek europejski
Francja to dziś trzecia co do wielkości gospodarka w Europie i siódma co do wielkości gospodarka na …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.