Jak przygotować się do targów branżowych?
24.01.2023
Online
Udział w wydarzeniach wystawienniczych to szansa na zaprezentowanie oferty szerszej publiczności i nawiązanie obiecujących kontaktów biznesowych. Obecność na wiodących targach branżowych może być więc kluczowa dla budowania marki i pozycji handlowej. Wiele zależy od sektora, w jakim działamy i rynku, na który chcemy wejść. Zapraszamy do udziału w webinarium, którego prelegenci wyjaśnią, jak najlepiej przygotować się do wyjazdu na wydarzenia wystawiennicze we Francji, Niemczech i Norwegii.
Podczas webinarium dowiesz się:
- jak wybrać targi, które będą najlepsze dla Twojej firmy i pomogą Ci zrealizować zamierzone cele,
- co pomoże zwiększyć liczbę odwiedzających stoisko,
- w jaki sposób stworzyć na stoisku optymalne warunki dla pozyskania i utrzymania klientów,
- co jest najczęściej „piętą achillesową” polskich wystawców, czyli czego warto się nauczyć, by podnieść swoją konkurencyjność,
- jak optymalnie wykorzystać okres po targach, by zwiększyć ich efektywność i lepiej zaplanować obecność na kolejnych wydarzeniach,
- jak wykorzystać media społecznościowe do zwiększenia liczby odwiedzających stanowisko.
Szkolenie poprowadzą:
- Agnieszka Bonnefoy, Ekspert, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Ekspert, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH we Frankfurcie,
- Martalena Eriksen, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Oslo,
- Joanna Irzabek, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Oslo.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
-
Wydarzenie
Odkryj potencjał Francji – śniadanie biznesowe
Francusko-Polska Izba Gospodarcza (CCIFP) oraz Pracodawcy Pomorza mają zaszczyt zaprosić Państwa na …
WydarzenieTargi Batimat i misja gospodarczej do Paryża
Zapraszamy polskich przedsiębiorców do udziału w targach Batimat i misji gospodarczej do Paryża w d…
WydarzenieTargi Automechanika Frankfurt 2022
Automechanika to największe na świecie targi rynku części samochodowych. Tegoroczna edycja targów o…
ArtykułPolskie stoisko na targach REHACARE 2022
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) zaprasza polskie firmy i startupy z branży medyczne…
WydarzenieSTRATEGIA EKSPORTOWA FIRM NA RYNKU NIEMIECKIM
Strategia eksportowa firm na rynku niemieckim – czyli jak sprzedawać towary i usługi w Niemczech
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.