Jak przygotować się do targów branżowych?
24.01.2023
Online
Udział w wydarzeniach wystawienniczych to szansa na zaprezentowanie oferty szerszej publiczności i nawiązanie obiecujących kontaktów biznesowych. Obecność na wiodących targach branżowych może być więc kluczowa dla budowania marki i pozycji handlowej. Wiele zależy od sektora, w jakim działamy i rynku, na który chcemy wejść. Zapraszamy do udziału w webinarium, którego prelegenci wyjaśnią, jak najlepiej przygotować się do wyjazdu na wydarzenia wystawiennicze we Francji, Niemczech i Norwegii.
Podczas webinarium dowiesz się:
- jak wybrać targi, które będą najlepsze dla Twojej firmy i pomogą Ci zrealizować zamierzone cele,
- co pomoże zwiększyć liczbę odwiedzających stoisko,
- w jaki sposób stworzyć na stoisku optymalne warunki dla pozyskania i utrzymania klientów,
- co jest najczęściej „piętą achillesową” polskich wystawców, czyli czego warto się nauczyć, by podnieść swoją konkurencyjność,
- jak optymalnie wykorzystać okres po targach, by zwiększyć ich efektywność i lepiej zaplanować obecność na kolejnych wydarzeniach,
- jak wykorzystać media społecznościowe do zwiększenia liczby odwiedzających stanowisko.
Szkolenie poprowadzą:
- Agnieszka Bonnefoy, Ekspert, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Ekspert, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH we Frankfurcie,
- Martalena Eriksen, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Oslo,
- Joanna Irzabek, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Oslo.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (21)
- Wiedza (17)
- Kalendarz (93)
-
Wydarzenie
COSMETICA Berlin 2024
Wszystkie kategorie beauty na prawie 12 tysiącach metrów kwadratowych
WydarzenieFAKUMA FRIEDRICHSHAFEN 2024
Fakuma w Friedrichshafen to międzynarodowe targi przetwórstwa tworzyw sztucznych
WydarzenieMEDICA 2024
MEDICA w Düsseldorfie to jedne z największych targów medycznych na świecie. Tegoroczna edycja będzie…
ArtykułKultura biznesu w Niemczech
Niemcy cenią sobie podejście oparte na faktach, danych i analizie, znanym jako „Fachkompetenz”
-
Artykuł
Niemcy – przegląd gospodarek UE – luty 2023 r.
Zapraszamy do zapoznania się z wydanym przez Biuro Analiz PFR raportem „Niemcy – przegląd gospodarek…
ArtykułRekordowe obroty w handlu dwustronnym między Polską a Niemcami
Niemiecki Federalny Urząd Statystyczny poinformował, że w 2022 roku obroty w handlu dwustronnym międ…
ArtykułPolsko-Niemieckie Śniadanie Biznesowe branży IT
Przedstawiciele Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu uczestniczyli w Polsko-Niemieckim Śniadaniu Biz…
ArtykułRaport PIE „Współpraca handlowo-inwestycyjna Polski z Niemcami”
Polski Instytut Ekonomiczny opublikował raport podsumowujący współpracę handlowo-inwestycyjną Polski…
ArtykułRaport „Informacje ekonomiczne – Francja 2022”
Według raportu przygotowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą w 2021 r. Francja była szóstym…
-
Wydarzenie
MEDICA 2024
MEDICA w Düsseldorfie to jedne z największych targów medycznych na świecie. Tegoroczna edycja będzie…
WydarzenieOtwarci na kraje DACHL
Już 18 września 2024 roku w Hotelu Omega w Olsztynie czekają na Ciebie niepowtarzalne możliwości naw…
WydarzenieRekrutacja na targi SUDBACK (Stuttgart, Niemcy)
Województwo Łódzkie zaprasza przedsiębiorców z branży spożywczej do udziału w Międzynarodowych Specj…
WydarzenieSter na eksport na Międzynarodowe Targi WindEnergy Hamburg 2024
Wyjazd dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z Pomorza Zachodniego prowadzących działalność w…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.