Jak skutecznie przygotować się do udziału w targach w Chinach – ochrona IPR
10.10.2023
Online

Ochrona znaków towarowych i patentów w Chinach to bardzo istotny element skutecznego przygotowania ekspansji na tamtejszy rynek. Chińskie zasady ochrony praw własności intelektualnej mogą być skomplikowane dla polskiego przedsiębiorcy, a naruszenie ich nie należy do rzadkich sytuacji.
Zapraszamy na szkolenie online, na którym przybliżymy zasady ochrony IPR dla przedsiębiorców, aby skutecznie zapobiec ich kradzieży.
Podczas webinarium:
- otrzymasz podstawowe informacje na temat ochrony praw własności intelektualnej w Chinach,
- dowiesz się, jak skutecznie przygotować się do udziału w targach, uwzględniając ochronę własności intelektualnej i rejestrację znaku towarowego/patentu,
- dowiesz się, jakie są najczęstsze przykłady naruszeń i kradzieży znaków towarowych i patentów na rynku chińskim.
Szkolenie poprowadzą:
- Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Szanghaju,
- Lisa Lu, Business Advisor, China IP SME Helpdesk IP,
- Reprezentant EU SME Centre (tbc), EU SME Centre.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
- E-mail: paih24@paih.gov.pl
- Wszystko
- Aktualności (16)
- Wiedza (9)
- Kalendarz (36)
- Centrum Wsparcia (2)
-
Wydarzenie
Artykuły dla matek i dzieci w Chinach – trendy i szanse
Weź udział w webinarium PAIH i dowiedz się, jak skutecznie wprowadzić artykuły dla matek i dzieci na…
WydarzenieChina Beauty Expo 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do współtworzenia stoiska na targach kosmetycznych China Beau…
ArtykułCo wybierają Chinki? Trendy w produktach zdrowotnych dla ciężarnych
Do 2026 r. wartość chińskiego rynku produktów zdrowotnych dla ciężarnych ma wzrosnąć do 9,5 mld USD
WydarzenieChina-CEEC Expo 2025
PAIH organizuje stoisko i zaprasza polskich przedsiębiorców do zaprezentowania swoich produktów i us…
WydarzenieWebinarium PAIH – jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chiń…
WeChat to aplikacja, którą w Chinach wykorzystuje się zarówno w codziennym życiu, jak i w biznesie
-
Artykuł
Co wybierają Chinki? Trendy w produktach zdrowotnych dla ciężarnych
Do 2026 r. wartość chińskiego rynku produktów zdrowotnych dla ciężarnych ma wzrosnąć do 9,5 mld USD
ArtykułPolska i Chiny – nowe perspektywy współpracy gospodarczej
Polskie produkty spożywcze i gaming jako wrota do chińskiego rynku
ArtykułNowe taryfy celne USA na import z Chin
Nowe taryfy są częścią działań mających na celu stymulowanie innowacji i konkurencyjności
ArtykułChińskie biura podróży mogą już organizować wyjazdy do Polski
Od 10 sierpnia 2023 r., po trzech latach przerwy związanych z pandemią Covid-19, chińskie biura podr…
ArtykułChiny ograniczają eksport galu i germanu
Chińskie Ministerstwo Handlu poinformowało o wprowadzeniu ograniczeń w eksporcie związków galu i ger…
-
Artykuł
E-mobility: rozwój branży automotive w Chińskiej Republice Ludowej
Chińskie zakłady były w 2024 r. zdolne wyprodukować nawet 20 mln samochodów elektrycznych
ArtykułCła na produkty z Chińskiej Republiki Ludowej. Perspektywa globalna
Priorytetem władz są budowa samowystarczalności technologicznej i uodpornienie gospodarki na sankcje
ArtykułTransakcje handlowe z podmiotami chińskimi
Przy zawieraniu umów z kontrahentem chińskim dobrze jest zadbać o weryfikację partnera
PodcastTajemnice Wschodniego Giganta: Handel i Inwestycje w Chinach i Hong Kongu
W czwartym podcaście Trade ON AIR o tematach związanych z Doliną Rzeki Perłowej.
ArtykułHongkong – brama do rynku południowochińskiego
Hongkong to jedno z globalnych centrów handlu, finansów, biznesu i komunikacji. Dzięki swojemu położ…
-
Wydarzenie
Artykuły dla matek i dzieci w Chinach – trendy i szanse
Weź udział w webinarium PAIH i dowiedz się, jak skutecznie wprowadzić artykuły dla matek i dzieci na…
WydarzenieChina Beauty Expo 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do współtworzenia stoiska na targach kosmetycznych China Beau…
WydarzenieChina-CEEC Expo 2025
PAIH organizuje stoisko i zaprasza polskich przedsiębiorców do zaprezentowania swoich produktów i us…
WydarzenieWebinarium PAIH – jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chiń…
WeChat to aplikacja, którą w Chinach wykorzystuje się zarówno w codziennym życiu, jak i w biznesie
WydarzenieChina International Supply Chain Expo 2024
Targi skupiają się na czterech filarach: promocji handlu, wspieraniu współpracy inwestycyjnej, przyc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.