Jak wejść na rynek chiński po pandemii?
03.04.2023
Online
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza w imieniu The EU-China Business Association, the EU SME Centre in Beijing, the Flanders-China Chamber of Commerce and the Italy-China Council Foundation do udziału w webinarium “How to Enter the Chinese Market: Different Channels and Approaches”, poświęconemu szeroko rozumianej tematyce związanej z wchodzeniem europejskich firm na rynek chiński.
Dlaczego warto wziąć udział?
Chiny otwierają swoje granice po pandemii i wiele europejskich firm z sektora MŚP jest zainteresowanych wejściem/powrotem na tamtejszy rynek. W tym kontekście kluczowy jest sposób wejścia, jako że istnieje co najmniej kilka dróg rozpoczęcia działalności na rynku chińskim. O tym jakie opcje mają europejskie firmy i którą z nich najlepiej wybrać, opowie Alessio Petino, konsultant z EU SME Centre. Przewidziano również sesję pytań i odpowiedzi.
Webinarium odbędzie się w języku angielskim.
Start: 12 kwietnia godz. 10:00
Udział bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
- Wszystko
- Aktualności (15)
- Wiedza (7)
- Kalendarz (33)
- Centrum Wsparcia (2)
-
Artykuł
Polska i Chiny – nowe perspektywy współpracy gospodarczej
Polskie produkty spożywcze i gaming jako wrota do chińskiego rynku
WydarzenieChina International Supply Chain Expo 2024
Targi skupiają się na czterech filarach: promocji handlu, wspieraniu współpracy inwestycyjnej, przyc…
WydarzenieGdańsk – seminarium „Chiny jako potencjalny rynek eksportowy…
Przedsiębiorstwa z wielu sektorów, od technologii po branżę luksusową, widzą w Chinach szansę na eks…
WydarzenieCIFTIS 2024 – China International Fair for Trade in Services
CIFTIS 2024 – 5-dniowe targi sektora usług w Pekinie
WydarzenieChina International Import Expo
Szósta edycja targów CIIE w Szanghaju, w roku 2023 przyciągnęła prawie 3000 wystawców ze 127 krajów …
-
Artykuł
Polska i Chiny – nowe perspektywy współpracy gospodarczej
Polskie produkty spożywcze i gaming jako wrota do chińskiego rynku
ArtykułNowe taryfy celne USA na import z Chin
Nowe taryfy są częścią działań mających na celu stymulowanie innowacji i konkurencyjności
ArtykułChińskie biura podróży mogą już organizować wyjazdy do Polski
Od 10 sierpnia 2023 r., po trzech latach przerwy związanych z pandemią Covid-19, chińskie biura podr…
ArtykułChiny ograniczają eksport galu i germanu
Chińskie Ministerstwo Handlu poinformowało o wprowadzeniu ograniczeń w eksporcie związków galu i ger…
ArtykułWartość segmentu karmy dla zwierząt w Chinach wciąż rośnie
W Chinach, według danych Deloitte, jest coraz więcej gospodarstw, w których mieszkają zwierzęta domo…
-
Artykuł
Transakcje handlowe z podmiotami chińskimi
Przy zawieraniu umów z kontrahentem chińskim dobrze jest zadbać o weryfikację partnera
PodcastTajemnice Wschodniego Giganta: Handel i Inwestycje w Chinach i Hong Kongu
W czwartym podcaście Trade ON AIR o tematach związanych z Doliną Rzeki Perłowej.
ArtykułHongkong – brama do rynku południowochińskiego
Hongkong to jedno z globalnych centrów handlu, finansów, biznesu i komunikacji. Dzięki swojemu położ…
ArtykułKultura biznesu w Chinach
Jednym z ważniejszych czynników mających wpływ na osiągnięcie sukcesu biznesowego w Państwie Środka …
ArtykułEksport żywności do Chin
Chiny to najludniejszy kraj świata i jednocześnie druga największa gospodarka na świecie. W 2021 r. …
-
Wydarzenie
China International Supply Chain Expo 2024
Targi skupiają się na czterech filarach: promocji handlu, wspieraniu współpracy inwestycyjnej, przyc…
WydarzenieGdańsk – seminarium „Chiny jako potencjalny rynek eksportowy…
Przedsiębiorstwa z wielu sektorów, od technologii po branżę luksusową, widzą w Chinach szansę na eks…
WydarzenieCIFTIS 2024 – China International Fair for Trade in Services
CIFTIS 2024 – 5-dniowe targi sektora usług w Pekinie
WydarzenieChina International Import Expo
Szósta edycja targów CIIE w Szanghaju, w roku 2023 przyciągnęła prawie 3000 wystawców ze 127 krajów …
WydarzenieChina Hi-Tech Fair 2024
Targi China Hi-Tech Fair 2024 są jedną z największych imprez technologicznych w Chinach, platformą i…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.