Jak zdobyć rynki zagraniczne poprzez udział w zamówieniach publicznych organizacji międzynarodowych?
04.11.2022
Gdańsk
![](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2022/11/seminarium-17.11.jpg)
-
Gdzie?
Olivia Business Centre, Olivia Six, Aleja Grunwaldzka 472 D, Gdańsk
-
Kiedy?
17.11.2022 r., godz. 9.30-13.30
-
Zostań globalnym dostawcą ONZ i armii USA stacjonującej w Polsce!
Agencja Rozwoju Pomorza S.A. zaprasza na organizowane w ramach projektu Pomorski Broker Eksportowy seminarium pt. „Jak zdobyć rynki zagraniczne poprzez udział w zamówieniach publicznych organizacji międzynarodowych?”, które odbędzie się 17 listopada 2022 roku w Gdańsku w godzinach 9:30-13:30.
Wachlarz poszukiwanych przez organizacje międzynarodowe towarów i usług jest bardzo szeroki, a podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia mają szansę na zdobycie wiarygodnego klienta. Najwięcej zrealizowanych projektów w 2020 roku dotyczyło IT, transportu, żywności, paliw i budownictwa. Podczas seminarium przedstawiony zostanie proces ubiegania się o zamówienia Organizacji Narodów Zjednoczonych i Armii Stanów Zjednoczonych stacjonującej na terenie RP.
Organizacja Narodów Zjednoczonych
Zamówienia zlecane przez ONZ wzrosły w 2021 roku do rekordowego poziomu. Całkowity wolumen osiągnął 29,6 mld dolarów, co oznacza wzrost o ponad 32 proc. w porównaniu z rokiem 2020. Z całości 59,0 proc., czyli 17,4 mld dolarów, stanowiły zamówienia towarów, natomiast 41,0 proc., czyli 12,1 mld dolarów, dotyczyło usług.
Armia USA
W 2021 r. wartość kontraktów zrealizowanych przez polskie firmy na rzecz armii amerykańskiej w Polsce wyniosła ponad 325 mln dolarów. W 2022 r., w związku z wojną w Ukrainie, wartość zlecanych kontraktów w zależności od branży wzrosła od kilku do kilkunastu razy.
Każdy z uczestników seminarium otrzyma drogą mailową krótkie kompendium wiedzy z zakresu przedstawionego podczas seminarium.
Program spotkania opublikowany na stronie Pomorskiego Brokera Eksportowego
- Wszystko
- Kalendarz (1053)
-
Podcast
Eksploracja Północy: Biznesowe Perspektywy w Kanadzie
W ósmym odcinku Trade ON AIR o tym, jak z powodzeniem wprowadzić markę na rynek kanadyjski.
ArtykułPanama: pomost między kontynentami
Panama to niewielki kraj w Ameryce Środkowej, który stanowi pomost między dwoma kontynentami.
WydarzenieJak rozpocząć sprzedaż i optymalnie działać na Brytyjskim Amazonie
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinarium z udziałem specjalistów Amazon UK. Wydarze…
PodcastWschodnia Harmonia: Biznesowe Wyzwania i Możliwości w Japonii
W siódmym odcinku Trade ON AIR o tym, jak z powodzeniem wprowadzić markę na rynek japoński.
-
Wydarzenie
10 sprawdzonych strategii, by wzmocnić biznes w 2023 roku
Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera działające w strukturze Agencji Rozwoju Mazowsza S.A. wraz z …
WydarzenieMisja biznesowa do Brazylii
Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza zaprasza do udziału w wielosektorowej Misji Biznesowej do Brazyl…
WydarzenieMisja biznesowa do Portugalii
Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza (PPCC) po raz kolejny organizuje wielosektorową misję gospodarcz…
WydarzenieTargi Arab Health 2023 w Dubaju
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłosiła nabór wniosków do udziału w międzynarodowych tar…
Wydarzenie18 edycja Forum Biznesowego Polska-Tajwan
Krajowa Izba Gospodarcza oraz Chinese International Economic Cooperation Association (CIECA) serdecz…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.