Jak zostać dostawcą dla US ARMY?
11.10.2022
Olsztyn

W dniu 19 października 2022 roku w Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town, Al. Warszawska 39 w Olsztynie odbędzie się szkolenie „Jak zostać dostawcą dla US ARMY?„. Podczas szkolenia zapoznasz się z podstawowymi zasadami skutecznego ubiegania się o zamówienia dla armii amerykańskiej stacjonującej w Polsce oraz organizacji międzynarodowych, w tym systemu ONZ, Grupy Banku Światowego, NATO.
Dzięki szkoleniu poznasz:
- Zasady rejestracji firmę jako dostawcy US Army.
- Etapy rejestracji firmy w systemach przetargowych.
- Uwarunkowania prawne współpracy polskich firm z US Army w Polsce (podatki, zwolnienie z podatku VAT od przychodów ze sprzedaży do US ARMY).
- Narzędzia i sposoby wyszukiwania przetargów.
- Rodzaje przetargów i wymogi dotyczące dokumentacji.
- Zasady rozliczenia wygranych przetargów.
Rejestracja na szkolenie przez formularz
- Wszystko
-
Artykuł
Sztuczna inteligencja w eksporcie
Sztuczna inteligencja staje się kluczowym narzędziem w arsenale firm eksportujących
WydarzenieMisja gospodarcza Kenia/Rwanda
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskich przedsiębiorców do udziału w misji gospodarczej…
WydarzenieANUGA – Spotkania B2B Future of Food
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza firmy do udziału w spotkaniach B2B Future of Food…
WydarzenieSpotkania B2B BIOMATCH w Norymberdze
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza firmy do udziału w spotkaniach B2B organizowanyc…