Jak zostać dostawcą dla US ARMY?
11.10.2022
Olsztyn
W dniu 19 października 2022 roku w Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town, Al. Warszawska 39 w Olsztynie odbędzie się szkolenie „Jak zostać dostawcą dla US ARMY?„. Podczas szkolenia zapoznasz się z podstawowymi zasadami skutecznego ubiegania się o zamówienia dla armii amerykańskiej stacjonującej w Polsce oraz organizacji międzynarodowych, w tym systemu ONZ, Grupy Banku Światowego, NATO.
Dzięki szkoleniu poznasz:
- Zasady rejestracji firmę jako dostawcy US Army.
- Etapy rejestracji firmy w systemach przetargowych.
- Uwarunkowania prawne współpracy polskich firm z US Army w Polsce (podatki, zwolnienie z podatku VAT od przychodów ze sprzedaży do US ARMY).
- Narzędzia i sposoby wyszukiwania przetargów.
- Rodzaje przetargów i wymogi dotyczące dokumentacji.
- Zasady rozliczenia wygranych przetargów.
Rejestracja na szkolenie przez formularz
- Wszystko
-
Raport
Rynek e-commerce w Czechach
Udział handlu elektronicznego w Czechach wzrośnie z 15% w roku 2020 do około 20% w 2025r. Tak progno…
RaportRynek e-commerce na Węgrzech
Węgierski e-rynek jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków online w Unii Europejskiej. Nie…
RaportRynek e-commerce w Rumunii
sperci wskazują na duży potencjał działalności online w sektorze e-commerce w Rumunii – rynek i przy…
RaportRynek e-commerce we Włoszech
E-commerce we Włoszech rozwija się w ekspresowym tempie. Tendencja ta utrzymuje się już od kilku lat…
PoradnikWsparcie eksportu – gdzie zwrócić się o pomoc?
W Polsce funkcjonuje bardzo wiele instytucji i organizacji, które mogą w istotny sposób pomóc ekspor…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.