Japoński rynek kosmetyczny – specyfika eksportu do Japonii
19.06.2023
online
Japonia jest trzecią największą gospodarką na świecie pod względem PKB, a jej populacja wynosi 125 milionów mieszkańców. Oznacza to, że pod względem wielkości i zasobności, kraj stanowi atrakcyjny rynek dla wielu branż, w tym kosmetycznej.
W 2021 roku wartość japońskiego eksportu kosmetyków wyniosła 790,6 miliarda jenów (ok. 23,7 miliarda złotych), a importu 275,4 miliarda jenów (ok. 8,3 miliarda złotych) (źródło: Trade Statistics of Japan, Ministry of Finance). Rynek japońskich produktów branży beauty jest rozwinięty i konkurencyjny, co stanowi szansę dla polskich firm znanych z produktów wysokiej jakości.
Szkolenie ma na celu ułatwienie ekspansji na rynek japoński. Przy wsparciu ekspertów z japońskiej organizacji zrzeszającej importerów kosmetyków – Cosmetic Importers Association of Japan (CIAJ) – opowiemy o szansach dla polskich przedsiębiorców na tamtejszym rynku kosmetycznym.
Podczas webinarium:
- poznasz specyfikę rynku kosmetycznego w Japonii,
- dowiesz się, jakie są procedury eksportu kosmetyków do Japonii,
- uzyskasz informacje o wsparciu oferowanym przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu.
Szkolenie poprowadzą:
- Marta Szczygieł, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Tokio,
- Piotr Kucharczyk, Ekspert, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Saori Kanno (Ms.), Representative Director & GM, Orveon Global Japan, KK President, Cosmetic Importers Association of Japan (CIAJ), Orveon Global Japan, KK, Cosmetic Importers Association of Japan (CIAJ),
- Shinichiro Yamasaki (Mr.), Senior Managing Director, BLOOM Co., Ltd., Director, Cosmetic Importers Association of Japan (CIAJ), BLOOM Co., Ltd.,
- Tim Russell (Mr.), Specialist, Trade Promotions Section, BLOOM Co., Ltd.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH S.A.)
ul. Krucza 50
00-025 Warszawa
- Wszystko
-
Oferta wsparcia
Umowy o wolnym handlu
W ramach negocjacji preferencyjnych umów handlowych w zakresie zarówno towarów, jak i usług (interes…
Oferta wsparciaEliminacja barier w dostępie do rynków poza UE
Możesz uzyskać wsparcie Ministerstwa w zakresie eliminacji lub przynajmniej obniżenia uciążliwości b…
ArtykułWhy Poland now? – Forum inwestycyjne w Japonii
16 marca 2022 w Japonii odbyło się forum inwestycyjne – Why Poland now? Attractive destination for e…
ArtykułFOODEX Japan 2022 – Targi w Japonii
Między 8 a 11 marca odbyły się jedne z największych targów rolno-spożywczych w Japonii – FOODEX Japa…
ArtykułJak rozpocząć sprzedaż internetową w Indiach?
Indie są krajem wielu możliwości, choć nie jest to rynek polecany dla początkujących eksporterów. To…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.