Japoński rynek kosmetyczny – specyfika eksportu do Japonii
19.06.2023
online
Japonia jest trzecią największą gospodarką na świecie pod względem PKB, a jej populacja wynosi 125 milionów mieszkańców. Oznacza to, że pod względem wielkości i zasobności, kraj stanowi atrakcyjny rynek dla wielu branż, w tym kosmetycznej.
W 2021 roku wartość japońskiego eksportu kosmetyków wyniosła 790,6 miliarda jenów (ok. 23,7 miliarda złotych), a importu 275,4 miliarda jenów (ok. 8,3 miliarda złotych) (źródło: Trade Statistics of Japan, Ministry of Finance). Rynek japońskich produktów branży beauty jest rozwinięty i konkurencyjny, co stanowi szansę dla polskich firm znanych z produktów wysokiej jakości.
Szkolenie ma na celu ułatwienie ekspansji na rynek japoński. Przy wsparciu ekspertów z japońskiej organizacji zrzeszającej importerów kosmetyków – Cosmetic Importers Association of Japan (CIAJ) – opowiemy o szansach dla polskich przedsiębiorców na tamtejszym rynku kosmetycznym.
Podczas webinarium:
- poznasz specyfikę rynku kosmetycznego w Japonii,
- dowiesz się, jakie są procedury eksportu kosmetyków do Japonii,
- uzyskasz informacje o wsparciu oferowanym przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu.
Szkolenie poprowadzą:
- Marta Szczygieł, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Tokio,
- Piotr Kucharczyk, Ekspert, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Saori Kanno (Ms.), Representative Director & GM, Orveon Global Japan, KK President, Cosmetic Importers Association of Japan (CIAJ), Orveon Global Japan, KK, Cosmetic Importers Association of Japan (CIAJ),
- Shinichiro Yamasaki (Mr.), Senior Managing Director, BLOOM Co., Ltd., Director, Cosmetic Importers Association of Japan (CIAJ), BLOOM Co., Ltd.,
- Tim Russell (Mr.), Specialist, Trade Promotions Section, BLOOM Co., Ltd.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH S.A.)
ul. Krucza 50
00-025 Warszawa
- Wszystko
-
Artykuł
Strefy wolnego handlu szansą dla polskich eksporterów
Polscy eksporterzy powinni w większym stopniu wykorzystywać szanse ekspansji, jakie dają strefy woln…
ArtykułRynki perspektywiczne dla polskiego eksportu
Jak wynika z raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego (PIE), Stany Zjednoczone są najbardziej persp…
RaportRynek e-commerce w Niemczech
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 m…
Oferta wsparciaProgram Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE)
Program Dopłaty do Oprocentowania Kredytów Eksportowych (DOKE) to mechanizm zapewniający kredytobior…
Oferta wsparciaGwarancja bankowa
Gwarancja bankowa to samodzielne zobowiązanie banku do zapłaty wskazanej kwoty beneficjentowi gwaran…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.