Konferencja E-commerce B2B
24.10.2024
Warszawa
Promedia zaprasza na Konferencja E-commerce B2B. Wydarzenie odbędzie się 19 listopada br. w Sound Garden Hotel, Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18.

Firma Promedia powstała w 1998 roku w celu dostarczania profesjonalnej wiedzy przydatnej w pracy i prowadzeniu biznesu. Misją firmy jest pomaganie przez informowanie, inspirowanie, i integrowanie.
Konferencja adresowana jest głównie do:
- dyrektorów i specjalistów e-commerce,
- menedżerów sprzedaży i marketingu,
- prezesów i właścicieli firm.
Udział w Konferencji pozwoli m.in. na:
- zdobycie konkretnej i praktycznej wiedzy,
- nawiązanie nowych relacji biznesowych,
- poznać narzędzia do skalowania sprzedaży.
Patronem Honorowym wydarzenia jest Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH).
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia
- Wszystko
- Aktualności (790)
- Wiedza (356)
- Kalendarz (1396)
- Centrum Wsparcia (342)
-
Artykuł
Zaawansowane technologie motorem polskiego eksportu
Dynamika wzrostu eksportu w latach 2019-2023 w niektórych sektorach wyniosła aż 141 proc.
ArtykułGlobalna gospodarka – prognozy MFW na 2025 rok
Polska będzie w tym roku jedną z najszybciej rosnących gospodarek w Europie
ArtykułZielone technologie w Ameryce Łacińskiej
Najbardziej zaawansowana jest Kostaryka, która praktycznie w całości wytwarza prąd z OZE
-
Artykuł
Wzrost w sektorze usług w strefie euro i UE
W kwietniu 2024 r. sektor usług w strefie euro i UE wykazał solidny wzrost w większości branż
ArtykułPolskie produkty spożywcze podbijają Bangkok
W nowo otwartym centrum Phenix Food Wholesale Hub rozpoczął działalność polski pawilon
ArtykułDynamiczny rozwój polskich inwestycji za granicą
Wartość polskich BIZ za granicą wzrosła w 2023 r. o 64 proc. względem poprzedniego roku
ArtykułSprzedaż zagraniczna – kierunek Rumunia (e-commerce w praktyce)
Rośnie popularność polskich sklepów internetowych w Rumunii
ArtykułWzrost zielonego eksportu Polski
W 2022 r. udział Polski w światowym zielonym eksporcie wyniósł 35 mld USD
-
Artykuł
Węgry – charakterystyka rynku
Węgry to państwo w Europie Środkowej bez dostępu do morza ale z piękną stolicą w Budapeszcie, znany…
ArtykułKultura biznesu w USA
Poznanie kultury biznesu Stanów Zjednoczonych jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w amerykańskim ś…
ArtykułNiderlandy: charakterystyka rynku
Królestwo Niderlandów to wysoko rozwinięta i otwarta gospodarka, w której kluczową rolę odgrywa hand…
ArtykułRozwój sektora medycznego przy wsparciu PARP
Rozwiązania i technologie, które mogą lepiej chronić zdrowie oraz podnosić jakość życia, postępują n…
ArtykułEksport do Meksyku
Meksyk, jako druga gospodarka w regionie i piętnasta na świecie, stanowi bramę do Ameryki Łacińskiej…
-
Wydarzenie
Francja – szanse i bariery stojące przed lubuskimi przedsiębiorcami w kraju…
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego zaprasza lubuskich przedsiębiorców na kolejne bezpłatne s…
WydarzenieEgipski rynek spożywczy – jak skutecznie wprowadzić polskie produkty
Aktualne możliwości eksportowe, specyfika rynku i perspektywy współpracy handlowej z Egiptem
WydarzenieAI w wyrobach medycznych – spotkanie tematyczne
Najnowsze wyzwania związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w sektorze medycznym
WydarzenieBałkany i Bułgaria – skuteczna strategia eksportowa
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego zaprasza lubuskich przedsiębiorców na spotkanie pt. „Bałk…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.