Konferencja E-commerce B2B
24.10.2024
Warszawa
Promedia zaprasza na Konferencja E-commerce B2B. Wydarzenie odbędzie się 19 listopada br. w Sound Garden Hotel, Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18.

Firma Promedia powstała w 1998 roku w celu dostarczania profesjonalnej wiedzy przydatnej w pracy i prowadzeniu biznesu. Misją firmy jest pomaganie przez informowanie, inspirowanie, i integrowanie.
Konferencja adresowana jest głównie do:
- dyrektorów i specjalistów e-commerce,
- menedżerów sprzedaży i marketingu,
- prezesów i właścicieli firm.
Udział w Konferencji pozwoli m.in. na:
- zdobycie konkretnej i praktycznej wiedzy,
- nawiązanie nowych relacji biznesowych,
- poznać narzędzia do skalowania sprzedaży.
Patronem Honorowym wydarzenia jest Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH).
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia
- Wszystko
- Aktualności (822)
- Wiedza (388)
- Kalendarz (1486)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Wydarzenie
Polskie startupy cyfrowe na STEP Conference 2025 w Dubaju
PAIH zaprasza polskie start-upy z branży IT do zaprezentowania się na wydarzeniu STEP Conference w D…
WydarzenieBydgoszcz – spotkanie z przedsiębiorczością
Jak skorzystać z dostępnych programów finansowych i wsparcia instytucji
ArtykułPolskie pierniki – smak tradycji, który podbija świat
Polska w czołówce największych eksporterów pierników na świecie
Wydarzenie7 kroków we wdrożeniu ESG do MŚP w Bydgoszczy
Jak wdrożyć raportowanie niefinansowe w firmie
WydarzenieKonferencja "POSTAW NA EKSPORT" w kujawsko-pomorskim
Zaproszenie dla regionalnych przedsiębiorców z sektora MŚP, którzy chcą rozwijać działalność ekspor…
-
Artykuł
Nowelizacja przepisów transportowych ukróci przewozy bez licencji
Nowe przepisy mają objąć wszystkie typy przewozów, od krajowych, przez międzynarodowe po kabotaż
ArtykułPKP Intercity z największym w historii przetargiem na wagony
Spółka zrealizuje zakup 300 nowych wagonów z opcją na dodatkowe 150
ArtykułDynamiczny rozwój sektora ubezpieczeń w Omanie
Spodziewany wzrost w sektorze ubezpieczeń w Omanie w bieżącym roku wynosi 10 proc.
ArtykułPolski sektor rowerowy rośnie w siłę
Sektor rowerowy w Polsce to silna branża z roczną produkcją na poziomie około miliona sztuk
ArtykułRozwój gospodarki cyfrowej w Arabii Saudyjskiej
48 proc. saudyjskich przedsiębiorstw zainwestowało w usługi przetwarzania w chmurze
-
Artykuł
Jak dotrzeć do klientów międzynarodowych?
Pierwszych klientów zagranicznych możemy zdobyć na różne sposoby. Na początku uruchommy nasze sieci …
ArtykułZadowolenie klienta – Poznaj swojego odbiorcę
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
ArtykułRynki eksportowe – dowiedz się jak wybrać odpowiedni
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
ArtykułAnaliza SWOT – jak przeprowadzić analizę strategiczną?
Poznaj SWOT – analizę mocnych stron, słabych stron, szans oraz zagrożeń. Pomoże Ci ona w uporządkowa…
ArtykułZadowolenie klienta – jak dotrzeć do konsumentów?
Nawiążmy współpracę z osobą, która posiada ekspercką wiedzę o kraju, do którego chcemy eksportować. …
-
Wydarzenie
Przepis na skuteczny eksport do Francji
KOWR i PAIH zapraszają na webinarium: „Przepis na skuteczny eksport do Francji” w dniu 9 październik…
WydarzeniePLOVDIV Zoo Expo 2024
Największe targi zoologiczne w Bułgarii i okazja do znalezienia nowych partnerów i klientów branżow…
WydarzenieBiznes po Wielkopolsku
Turecka Izba Gospodarcza zaprasza do udziału w wydarzeniu z cyklu „Biznes po Wielkopolsku”, które od…
WydarzenieMisja przyjazdowa firm z Hiszpanii z branży rolno-spożywczej
Celem wydarzenia jest nawiązanie kontaktów biznesowych z hiszpańskimi przedsiębiorcami
WydarzenieGdańsk – seminarium "Chiny jako potencjalny rynek eksportowy&quo…
Przedsiębiorstwa z wielu sektorów, od technologii po branżę luksusową, widzą w Chinach szansę na eks…
-
Poradnik
Finansowanie eksportu – o co warto zadbać?
Jednym z głównym wyzwań, przed jakimi stają eksporterzy, jest zdobycie środków na ekspansję zagranic…
PoradnikKonkurencyjność oferty – o co należy zadbać?
Podobnie jak każda działalność biznesowa, eksport zaczyna się od postawienia sobie pytania o to, jak…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.