Konferencja „Polska europejskim hubem morskiej energetyki wiatrowej”
30.10.2024
Warszawa
Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej zaprasza na konferencję Offshore Wind Poland 2024 pt. „Polska europejskim hubem morskiej energetyki wiatrowej”. Dwudniowe wydarzenie odbędzie się 21-22 listopada w Warszawie.
Offshore Wind Poland 2024 to największa konferencja w Polsce poświęcona morskiemu sektorowi energetyki wiatrowej. Wydarzenie zgromadzi największych przedstawicieli branży, którzy podejmą dyskusje na temat przyszłości offshore w Polsce oraz strategii, które mają uczynić z Polski europejski hub dla morskiej energetyki.
Podczas dwudniowej konferencji zaplanowano liczne debaty, panele oraz dyskusje przy okrągłych stołach, w których wezmą udział inwestorzy, decydenci oraz eksperci sektora offshore. Uczestnicy będą mieli okazję do omówienia najważniejszych wyzwań i możliwości rozwoju, takich jak:
- realizacja projektów fazy pierwszej,
- przygotowania do aukcji drugiej fazy,
- lokalnego potencjału dostawców (local content),
- tworzenie transgranicznych sieci przesyłowych.
Wśród tematów znajdą się również aspekty związane z pozyskiwaniem wykwalifikowanych kadr do pracy w sektorze offshore oraz analizy raportów, które pomogą w tworzeniu strategii wspierających dynamiczny rozwój rynku morskiej energetyki wiatrowej w Polsce.
Potencjał Morza Bałtyckiego i wpływ na polską gospodarkę
Potencjał energetyczny polskiej części Morza Bałtyckiego oceniany jest na około 33 GW, co może pokryć do 60 proc. krajowego zapotrzebowania na energię elektryczną. Rozwój tej branży stanowi więc istotny impuls dla gospodarki, pod warunkiem efektywnego wykorzystania narodowych zasobów oraz zaangażowania krajowych dostawców.
Miejsce wydarzenia: Sheraton Grand Warsaw, ul. Bolesława Prusa 2, Warszawa
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia
- Wszystko
-
Artykuł
Analiza SWOT – jak przeprowadzić analizę strategiczną?
Poznaj SWOT – analizę mocnych stron, słabych stron, szans oraz zagrożeń. Pomoże Ci ona w uporządkowa…
ArtykułZadowolenie klienta – jak dotrzeć do konsumentów?
Nawiążmy współpracę z osobą, która posiada ekspercką wiedzę o kraju, do którego chcemy eksportować. …
ArtykułSpecyfika rynku – jak ją wykorzystać?
Czy produkty i usługi spotkają się z odpowiednim popytem na wybranym rynku? Aby odpowiedzieć na to …
ArtykułEfektywne zarządzanie logistyką w eksporcie
Eksport oznacza zwiększenie wolumenu naszej produkcji lub świadczonych przez nas usług. Czy na pewno…
ArtykułWybór zespołu – jak znaleźć odpowiednich ludzi?
Wiedza i doświadczenie pracowników i kadry zarządzającej są dla każdej firmy nieocenionym, unikalnym…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.