Korea, Warmia i Mazury – wspólna droga do biznesu
07.09.2023
Olsztyn
Już 13 września 2023 roku w Olsztynie odbędzie się konferencja „Korea – Warmia i Mazury. Wspólna droga do biznesu”, adresowana do przedsiębiorców z regionu, przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego oraz instytucji otoczenia biznesu. To znakomita okazja do wzmacniania sieci powiązań gospodarczych z rynkiem koreańskim, którego reprezentanci, zarówno z sektora publicznego, jak i prywatnego, zawitają do stolicy naszego województwa. Miejscem realizacji wydarzenia będzie Hotel Wileński.
Celem spotkania jest nawiązanie współpracy pomiędzy przedsiębiorcami koreańskimi polskimi firmami, jak również zainicjowanie partnerstwa informacyjno-biznesowego. Uczestnicy mają szansę zdobyć cenną wiedzę, dotyczącą nie tylko potencjału gospodarczego Warmii i Mazur, ale również poznać dorobek polskich i koreańskich startupów z sektora technologii żywności i rolniczego. Będzie też okazja na zaznajomienie się z działalnością parków technologicznych, stanowiących impuls rozwoju innowacyjnej gospodarki w regionie.
Spotkanie uzupełnią prelekcje przedstawicieli Koreańskiej Agencji Promocji Technologii Rolniczych (KOAT) oraz Koreańskiego Instytutu ds. Badań Ekonomii Przemysłu i Handlu (KIET). Nie zabraknie również czasu i przestrzeni na networking z koreańskimi start-upami oraz wspomnianymi instytucjami rządowymi.
W trakcie konferencji „Korea – Warmia i Mazury. Wspólna droga do biznesu” zgromadzeni goście zagraniczni dowiedzą się, jak przygotować proces współpracy z polskimi partnerami biznesowymi, a uczestnicy z Polski uzyskają praktyczne wskazówki dotyczące przygotowania oferty na rynek koreański. Prelekcje w trakcie wydarzenia tłumaczone będą konsekutywnie.
Konferencja „Korea – Warmia i Mazury. Wspólna droga do biznesu” odbędzie się 13 września 2023 roku, w godz. 10:00 – 16:00 w Hotelu Wileńskim, przy ul. Ryszarda Knosały 5 w Olsztynie. Chęć udziału w wydarzeniu należy uprzednio zgłosić mailowo: m.dabrowska@warmia.mazury.pl.
Szczegółowych informacji udziela Monika Dąbrowska, Główny Specjalista w Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego, tel. 89 512 51 83.
Liczba miejsc jest ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (758)
- Kalendarz (1278)
-
Wydarzenie
III Polsko-Niderlandzkie Forum Biznesowe
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z Ministerstwem Rozwoju i Technologii oraz partnerami z Król…
WydarzenieMisja gospodarcza do Timiszoary
Polsko-Rumuńska Bilateralna Izba Handlowo-Przemysłowa zaprasza polskich przedsiębiorców do wzięcia u…
ArtykułPolskie firmy w obliczu sankcji – strategie zarządzania ryzykiem
31 proc. firm było narażonych na ryzyko niezamierzonego naruszenia sankcji
WydarzenieStoisko PAIH na targach LOOP Forum 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do współtworzenia stoiska PAIH na targach LOOP Forum. Wy…
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na targach ANUFOOD India 2023
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach spożywczych ANUFOOD India 2023, któ…
WydarzenieStoisko PAIH na targach Pet Fair Asia 2023
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy z branży produktów dla zwierząt domowych d…
WydarzenieKonsultacje Branżowe PAIH: transport – logistyka – motoryzacja
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) wdraża szereg działań przygotowujących polski biznes do wz…
WydarzenieStoisko PAIH na targach WorldFood Istanbul 2023
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach WorldFood Istanbul 2023. Wydarzenie…
WydarzeniePolsko-Senegalskie Forum Gospodarcze
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskich przedsiębiorców do udziału w Polsko-Senegalskim…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.