Korea, Warmia i Mazury – wspólna droga do biznesu
07.09.2023
Olsztyn

Już 13 września 2023 roku w Olsztynie odbędzie się konferencja „Korea – Warmia i Mazury. Wspólna droga do biznesu”, adresowana do przedsiębiorców z regionu, przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego oraz instytucji otoczenia biznesu. To znakomita okazja do wzmacniania sieci powiązań gospodarczych z rynkiem koreańskim, którego reprezentanci, zarówno z sektora publicznego, jak i prywatnego, zawitają do stolicy naszego województwa. Miejscem realizacji wydarzenia będzie Hotel Wileński.
Celem spotkania jest nawiązanie współpracy pomiędzy przedsiębiorcami koreańskimi polskimi firmami, jak również zainicjowanie partnerstwa informacyjno-biznesowego. Uczestnicy mają szansę zdobyć cenną wiedzę, dotyczącą nie tylko potencjału gospodarczego Warmii i Mazur, ale również poznać dorobek polskich i koreańskich startupów z sektora technologii żywności i rolniczego. Będzie też okazja na zaznajomienie się z działalnością parków technologicznych, stanowiących impuls rozwoju innowacyjnej gospodarki w regionie.
Spotkanie uzupełnią prelekcje przedstawicieli Koreańskiej Agencji Promocji Technologii Rolniczych (KOAT) oraz Koreańskiego Instytutu ds. Badań Ekonomii Przemysłu i Handlu (KIET). Nie zabraknie również czasu i przestrzeni na networking z koreańskimi start-upami oraz wspomnianymi instytucjami rządowymi.
W trakcie konferencji „Korea – Warmia i Mazury. Wspólna droga do biznesu” zgromadzeni goście zagraniczni dowiedzą się, jak przygotować proces współpracy z polskimi partnerami biznesowymi, a uczestnicy z Polski uzyskają praktyczne wskazówki dotyczące przygotowania oferty na rynek koreański. Prelekcje w trakcie wydarzenia tłumaczone będą konsekutywnie.
Konferencja „Korea – Warmia i Mazury. Wspólna droga do biznesu” odbędzie się 13 września 2023 roku, w godz. 10:00 – 16:00 w Hotelu Wileńskim, przy ul. Ryszarda Knosały 5 w Olsztynie. Chęć udziału w wydarzeniu należy uprzednio zgłosić mailowo: m.dabrowska@warmia.mazury.pl.
Szczegółowych informacji udziela Monika Dąbrowska, Główny Specjalista w Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego, tel. 89 512 51 83.
Liczba miejsc jest ograniczona.
- Wszystko
- Kalendarz (1389)
-
Artykuł
Work-life balance zapracowanych Polaków
Polacy w czołówce najbardziej pracowitych Europejczyków
WydarzenieWarsztaty dla firm z branży meblarskiej
13 i 14 czerwca br. MRiT zaprasza na bezpłatne warsztaty online dla przedsiębiorców z branży meblars…
ArtykułPE przedłuża bezcłowy import towarów z Ukrainy do 2025 roku
Import z Ukrainy bez ceł, ale z limitami
ArtykułKatalog polskiej branży AI i biometrii w FinTechu
Stwórz z PAIH katalog promujący polską branżę AI i biometrii w FinTechu!
-
Wydarzenie
Technologie zeroemisyjne w gospodarce morskiej podczas targów Baltexpo
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wraz z Innovation Norway serdecznie zapraszają do udziału …
WydarzenieAmerican Day 2023: Think big!
Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach zaprasza na American Day 2023: Think big!. To już szósta od…
WydarzenieChile, Kolumbia, Meksyk, Peru – poradnik dla polskiego przedsiębiorcy
Polsko – Latynoamerykańska Rada Biznesu, Krajowa Izba Gospodarcza oraz Ambasady Chile, Kolumbii, Mek…
WydarzenieStoisko PAIH na targach Andina Pack
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza producentów maszyn do produkcji opakowań, maszyn do pako…
WydarzenieAccess2Markets Seminar
Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej Ministerstwa Rozwoju i Technologii informuje o kolej…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.