Korea, Warmia i Mazury – wspólna droga do biznesu
07.09.2023
Olsztyn
Już 13 września 2023 roku w Olsztynie odbędzie się konferencja „Korea – Warmia i Mazury. Wspólna droga do biznesu”, adresowana do przedsiębiorców z regionu, przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego oraz instytucji otoczenia biznesu. To znakomita okazja do wzmacniania sieci powiązań gospodarczych z rynkiem koreańskim, którego reprezentanci, zarówno z sektora publicznego, jak i prywatnego, zawitają do stolicy naszego województwa. Miejscem realizacji wydarzenia będzie Hotel Wileński.
Celem spotkania jest nawiązanie współpracy pomiędzy przedsiębiorcami koreańskimi polskimi firmami, jak również zainicjowanie partnerstwa informacyjno-biznesowego. Uczestnicy mają szansę zdobyć cenną wiedzę, dotyczącą nie tylko potencjału gospodarczego Warmii i Mazur, ale również poznać dorobek polskich i koreańskich startupów z sektora technologii żywności i rolniczego. Będzie też okazja na zaznajomienie się z działalnością parków technologicznych, stanowiących impuls rozwoju innowacyjnej gospodarki w regionie.
Spotkanie uzupełnią prelekcje przedstawicieli Koreańskiej Agencji Promocji Technologii Rolniczych (KOAT) oraz Koreańskiego Instytutu ds. Badań Ekonomii Przemysłu i Handlu (KIET). Nie zabraknie również czasu i przestrzeni na networking z koreańskimi start-upami oraz wspomnianymi instytucjami rządowymi.
W trakcie konferencji „Korea – Warmia i Mazury. Wspólna droga do biznesu” zgromadzeni goście zagraniczni dowiedzą się, jak przygotować proces współpracy z polskimi partnerami biznesowymi, a uczestnicy z Polski uzyskają praktyczne wskazówki dotyczące przygotowania oferty na rynek koreański. Prelekcje w trakcie wydarzenia tłumaczone będą konsekutywnie.
Konferencja „Korea – Warmia i Mazury. Wspólna droga do biznesu” odbędzie się 13 września 2023 roku, w godz. 10:00 – 16:00 w Hotelu Wileńskim, przy ul. Ryszarda Knosały 5 w Olsztynie. Chęć udziału w wydarzeniu należy uprzednio zgłosić mailowo: m.dabrowska@warmia.mazury.pl.
Szczegółowych informacji udziela Monika Dąbrowska, Główny Specjalista w Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego, tel. 89 512 51 83.
Liczba miejsc jest ograniczona.
- Wszystko
- Kalendarz (1242)
-
Artykuł
Prognoza KIG: eksport w październiku 2023
Eksperci z KIG szacują, że eksport z Polski w październiku 2023 roku wyniósł 30 016 mln EUR
WydarzenieInvest in Azerbaijan
W imieniu Pełnomocnika Handlowego ds. państw Europy Środkowej przy Ambasadzie Republiki Azerbejdżanu…
WydarzenieBranża technologiczna w Arabii Saudyjskiej
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinar „Branża technologiczna w Arabii Saudyjskiej”,…
ArtykułNowa usługa AEO od 1 grudnia 2023 r.
1 grudnia 2023 r. zostanie wdrożona nowa usługa „AEO – uzyskaj status upoważnionego przedsiębiorcy”
-
Wydarzenie
Konferencja „Building Smart Green and Liveable Cities”
28 października 2022 roku w Tbilisi odbędzie się IV międzynarodowa konferencja: „BUILDING SMART GREE…
WydarzenieKonferencja „Cross border e-commerce”
W ramach cyklu „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie” Wielkopolski Fundusz Rozwoju proponuje przeds…
WydarzenieKonferencja „Porozmawiajmy o zagranicznym biznesie”
W dniu 25 października w siedzibie Kaliskiego Inkubatora Przedsiębiorczości przy ul. Częstochowskiej…
WydarzenieBezpłatne giełdy kooperacyjne z firmami z Francji i Rumunii
Województwo Małopolskie zaprasza do udziału w bezpłatnych giełdach kooperacyjnych w formie spotkań b…
WydarzeniePolsko-Peruwiańska 21. Międzynarodowa Konferencja ICEFM 2022
Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, Burmistrz Miasta i Gminy Wieliczka, Centrum PUCP…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.