Łódź – Możliwości ekspansji na rynki dalekiego wschodu przy wsparciu środków i inicjatyw zewnętrznych
17.06.2024
Łódź
SPOTKANIE „POROZMAWIAJMY W ŁÓDZKIEM O BIZNESIE” – ŁÓDŹ 11.06.2024., ma na celu wsparcie regionalnych przedsiębiorców w ekspansji na zagraniczne rynki.
Spotkanie odbędzie się 11.06.2024r. o godzinie 14:30 przy Narutowicza 3
Tematy spotkania:
- Możliwości ekspansji na rynki dalekiego wschodu przy wsparciu środków i inicjatyw zewnętrznych,
- Roli social mediów w kształtowaniu wizerunku firmy, w tym wzmacnianiu jej potencjału eksportowego
- Efektywnego zarządzania swoim biznesem, minimalizacji ryzyka i jednoczesnej maksymalizacji zysków.
W programie spotkania:
Daleki Wschód bliżej niż myślisz – prezentacja możliwości podjęcia ekspansji na rynki azjatyckie,
w tym na rynek japoński, w kontekście EXPO OSAKA 2025
Warsztat: „Social Media w Służbie Twojej Marki – Sztuka Kreowania Wizerunku w sieci” –budowa pozytywnego wizerunku marki, jako element wspomagający rozwój działalności na rynkach zagranicznych.
Wykład: „Rentowność vs. Ryzyko: strategie wyboru modelu biznesowego” – najbardziej efektywne strategie wyboru modelu biznesowego w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu gospodarczym.
Przedstawienie możliwości wsparcia firm z regionu w ramach projektów Województwa Łódzkiego oraz aktualnej oferty Centrum Obsługi Przedsiębiorcy, Wojewódzkiego Urzędu Pracy czy Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego.
Udział w spotkaniu będzie okazją do nawiązania cennych kontaktów biznesowych i rozmów z ekspertami.
Formularz zgłoszeniowy należy przesłać na adres: biznes@lodzkie.pl
- Wszystko
-
Artykuł
Jak rozpocząć sprzedaż internetową w Indiach?
Indie są krajem wielu możliwości, choć nie jest to rynek polecany dla początkujących eksporterów. To…
ArtykułW Wietnamie czekają na polskie produkty
W 2021 roku handel między Polską a Wietnamem przekroczył 4,6 miliarda dolarów (USD). To o jedną czwa…
InstytucjaINFARMA
INFARMA to Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych, który reprezentuje 25 wiodących …
ArtykułJak ochronić swój znak towarowy w Chinach?
Silny znak towarowy ma kluczowe znaczenie dla pozyskania nowych klientów, zwłaszcza jeżeli wprowadza…
ArtykułJaponia – czwarty importer żywności na świecie
Japonia jest czwartym największym importerem żywności na świecie. Japońscy konsumenci są gotowi zaak…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.