Łódź – Możliwości ekspansji na rynki dalekiego wschodu przy wsparciu środków i inicjatyw zewnętrznych
17.06.2024
Łódź
SPOTKANIE „POROZMAWIAJMY W ŁÓDZKIEM O BIZNESIE” – ŁÓDŹ 11.06.2024., ma na celu wsparcie regionalnych przedsiębiorców w ekspansji na zagraniczne rynki.
Spotkanie odbędzie się 11.06.2024r. o godzinie 14:30 przy Narutowicza 3
Tematy spotkania:
- Możliwości ekspansji na rynki dalekiego wschodu przy wsparciu środków i inicjatyw zewnętrznych,
- Roli social mediów w kształtowaniu wizerunku firmy, w tym wzmacnianiu jej potencjału eksportowego
- Efektywnego zarządzania swoim biznesem, minimalizacji ryzyka i jednoczesnej maksymalizacji zysków.
W programie spotkania:
Daleki Wschód bliżej niż myślisz – prezentacja możliwości podjęcia ekspansji na rynki azjatyckie,
w tym na rynek japoński, w kontekście EXPO OSAKA 2025
Warsztat: „Social Media w Służbie Twojej Marki – Sztuka Kreowania Wizerunku w sieci” –budowa pozytywnego wizerunku marki, jako element wspomagający rozwój działalności na rynkach zagranicznych.
Wykład: „Rentowność vs. Ryzyko: strategie wyboru modelu biznesowego” – najbardziej efektywne strategie wyboru modelu biznesowego w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu gospodarczym.
Przedstawienie możliwości wsparcia firm z regionu w ramach projektów Województwa Łódzkiego oraz aktualnej oferty Centrum Obsługi Przedsiębiorcy, Wojewódzkiego Urzędu Pracy czy Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego.
Udział w spotkaniu będzie okazją do nawiązania cennych kontaktów biznesowych i rozmów z ekspertami.
Formularz zgłoszeniowy należy przesłać na adres: biznes@lodzkie.pl
- Wszystko
-
Artykuł
Sprawdź, jak zastosować stawkę 0% w eksporcie towarów poza UE
Zgodnie z przyjętą konstrukcją VAT w Unii Europejskiej, podatek ten powinien obciążać konsumpcję, a …
ArtykułCzy eksport się opłaca – Jak zadbać o opłacalność?
Opłacalność eksportu to wypadkowa naszych kosztów i ceny, jaką realnie możemy uzyskać na rynku zagra…
ArtykułPoznaj swoje możliwości logistyczne – ryzyka i koszty
Zarówno w eksporcie tradycyjnym i e-commerce będziemy musieli ponieść koszty związane z transportem …
ArtykułProces i kanały sprzedaży – jak będziemy sprzedawać?
W tej sekcji pomożemy Tobie w przygotowaniu konkretnych założeń operacyjnych Twojej strategii ekspor…
ArtykułJak dotrzeć do klientów międzynarodowych?
Pierwszych klientów zagranicznych możemy zdobyć na różne sposoby. Na początku uruchommy nasze sieci …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.