Łódź – Możliwości ekspansji na rynki dalekiego wschodu przy wsparciu środków i inicjatyw zewnętrznych
17.06.2024
Łódź
SPOTKANIE „POROZMAWIAJMY W ŁÓDZKIEM O BIZNESIE” – ŁÓDŹ 11.06.2024., ma na celu wsparcie regionalnych przedsiębiorców w ekspansji na zagraniczne rynki.

Spotkanie odbędzie się 11.06.2024r. o godzinie 14:30 przy Narutowicza 3
Tematy spotkania:
- Możliwości ekspansji na rynki dalekiego wschodu przy wsparciu środków i inicjatyw zewnętrznych,
- Roli social mediów w kształtowaniu wizerunku firmy, w tym wzmacnianiu jej potencjału eksportowego
- Efektywnego zarządzania swoim biznesem, minimalizacji ryzyka i jednoczesnej maksymalizacji zysków.
W programie spotkania:
Daleki Wschód bliżej niż myślisz – prezentacja możliwości podjęcia ekspansji na rynki azjatyckie,
w tym na rynek japoński, w kontekście EXPO OSAKA 2025
Warsztat: „Social Media w Służbie Twojej Marki – Sztuka Kreowania Wizerunku w sieci” –budowa pozytywnego wizerunku marki, jako element wspomagający rozwój działalności na rynkach zagranicznych.
Wykład: „Rentowność vs. Ryzyko: strategie wyboru modelu biznesowego” – najbardziej efektywne strategie wyboru modelu biznesowego w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu gospodarczym.
Przedstawienie możliwości wsparcia firm z regionu w ramach projektów Województwa Łódzkiego oraz aktualnej oferty Centrum Obsługi Przedsiębiorcy, Wojewódzkiego Urzędu Pracy czy Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego.
Udział w spotkaniu będzie okazją do nawiązania cennych kontaktów biznesowych i rozmów z ekspertami.
Formularz zgłoszeniowy należy przesłać na adres: biznes@lodzkie.pl
- Wszystko
-
Raport
MPiT Cyfrowy Eksport – raport Ministerstwa Rozwoju – wprowadze…
Czym jest cyfrowy eksport? Jak wygląda w Polsce? Polskie firmy stoją przed szansami wynikającymi z p…
RaportRynek e-commerce we Francji
Francja jest 6. co do wielkości rynkiem na świecie, a jego obrót w 2020 roku szacowany jest na 115 m…
RaportRynek e-commerce w Wielkiej Brytanii
Wielka Brytania jest czwartym co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2019 roku oszac…
ArtykułE-commerce – narzędzia i platforma, a rynki zagraniczne
do zapełnienia – również w odniesieniu do prowadzenia działalności na rynkach zagranicznych. Aby jed…
RaportRynek e-commerce w Niemczech
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 m…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.