Lunch biznesowy z Hong Kong Economic and Trade Office
20.01.2025
Warszawa
Polska Agencja Inwestycji i Handlu we współpracy z Hong Kong Economic and Trade Office (InvestHK) zaprasza polskie firmy na lunch biznesowy, który odbędzie się 28 lutego 2025 r. w godzinach 12:00–13:30 w Warszawie.
Hong Kong Economic and Trade Office (InvestHK) to przedstawicielstwo Specjalnego Regionu Administracyjnego Hongkong, wspierające rozwój dwustronnych relacji gospodarczych.
Wydarzenie będzie doskonałą okazją do pogłębienia współpracy gospodarczej z Hongkongiem oraz poznania narzędzi wsparcia dostępnych dla firm zainteresowanych inwestowaniem w tym regionie. W spotkaniu mogą uczestniczyć wyłącznie firmy zarejestrowane w Polsce.
Zgłoszenia przyjmowane są poprzez formularz rejestracyjny do 5 lutego.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, rejestracja nie jest równoznaczna z gwarancją udziału. Informacja o zakwalifikowaniu oraz dokładna lokalizacja wydarzenia zostaną przesłane 7 lutego 2025 r.
Odpowiedzi na dodatkowe pytania można uzyskać pod adresem mailowym: jakub.kaminski@paih.gov.pl.
Więcej informacji o wydarzeniu na stronie
- Wszystko
- Kalendarz (1303)
-
Podcast
Bogactwo Archipelagu: Eksploracja Rynku Indonezyjskiego
W piątym odcinku Trade ON AIR o możliwościach rozwoju biznesu w Indonezji.
ArtykułKosmetyki w Singapurze
Ekologiczne trendy wchodzą przebojem w każdą dziedzinę naszego życia, w tym również na rynek kosmety…
WydarzenieStoisko PAIH na The Buildings Show Canada 2023
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskich przedsiębiorców sektora budowlanego do współtwo…
-
Wydarzenie
Forum Finansowania Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorców
W dn. 5 lipca 2022 r. o godz. 10.00 odbędzie się Forum Finansowania Mikro, Małych i Średnich Przedsi…
WydarzenieWŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA: CO TRZEBA I WARTO WIEDZIEĆ
Co o własności intelektualnej trzeba i warto wiedzieć wchodząc na rynki zagraniczne?
Wydarzenie„GO CANADA”- PRZEWODNIK PO RYNKU KANADYJSKIM
Temat: “Go Canada” – przewodnik po rynku kanadyjskim
WydarzenieSTRATEGIA EKSPORTOWA FIRM NA RYNKU NIEMIECKIM
Strategia eksportowa firm na rynku niemieckim – czyli jak sprzedawać towary i usługi w Niemczech
WydarzenieCykl seminariów „Export Gate”
Otwieranie nowego rynku – sprzedaż B2B i testowanie – metodologia i przykłady
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.