Międzynarodowe zamówienia publiczne – szansa dla polskiego biznesu
24.01.2024
Online
NATO, ONZ, OECD, Międzynarodowy Czerwony Krzyż oraz wojska amerykańskie stacjonujące w Polsce corocznie rozpisują przetargi o wartości kilkudziesięciu miliardów USD.
Zamówienia mają zabezpieczyć niemal każdy obszar funkcjonowania organizacji, obejmują m.in. sprzęt i usługi IT, konsultingowe, konferencyjne, graficzne, wydawnicze, drukarskie, remontowo-budowlane, administracyjne oraz szeroko rozumiane funkcjonowanie biur. Udział polskiego biznesu w tego typu przetargach dynamicznie wzrasta, wciąż jednak jest to obszar z ogromnym potencjałem do rozwoju.
Podczas webinarium omówione zostaną:
- źródła pozyskiwania informacji o przetargach,
- procedury i warunki uczestnictwa w zamówieniach publicznych,
- możliwości, jakie daje udział w targach pomocy humanitarnej i rozwojowej DIHAD (Dubaj, kwiecień 2024 r.)
- narzędzia dotarcia do łańcuchów dostaw organizacji międzynarodowych.
Szkolenie poprowadzą:
- Wojciech Nowicki, Manager w Departamencie Partnerstwa i Komunikacji, Polska Agencja Inwestycji i handlu S.A.,
- Artur Dąbkowski, Naczelnik Wydziału Międzynarodowych Organizacji i Zamówień Publicznych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii.
Szkolenie będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH S.A.)
ul. Krucza 50
00-025 Warszawa
- Wszystko
-
Artykuł
Zadowolenie klienta – Poznaj swojego odbiorcę
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
ArtykułRynki eksportowe – dowiedz się jak wybrać odpowiedni
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
ArtykułAnaliza SWOT – jak przeprowadzić analizę strategiczną?
Poznaj SWOT – analizę mocnych stron, słabych stron, szans oraz zagrożeń. Pomoże Ci ona w uporządkowa…
ArtykułZadowolenie klienta – jak dotrzeć do konsumentów?
Nawiążmy współpracę z osobą, która posiada ekspercką wiedzę o kraju, do którego chcemy eksportować. …
ArtykułSpecyfika rynku – jak ją wykorzystać?
Czy produkty i usługi spotkają się z odpowiednim popytem na wybranym rynku? Aby odpowiedzieć na to …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.