Międzynarodowe zamówienia publiczne – szansa dla polskiego biznesu
24.01.2024
Online
NATO, ONZ, OECD, Międzynarodowy Czerwony Krzyż oraz wojska amerykańskie stacjonujące w Polsce corocznie rozpisują przetargi o wartości kilkudziesięciu miliardów USD.
Zamówienia mają zabezpieczyć niemal każdy obszar funkcjonowania organizacji, obejmują m.in. sprzęt i usługi IT, konsultingowe, konferencyjne, graficzne, wydawnicze, drukarskie, remontowo-budowlane, administracyjne oraz szeroko rozumiane funkcjonowanie biur. Udział polskiego biznesu w tego typu przetargach dynamicznie wzrasta, wciąż jednak jest to obszar z ogromnym potencjałem do rozwoju.
Podczas webinarium omówione zostaną:
- źródła pozyskiwania informacji o przetargach,
- procedury i warunki uczestnictwa w zamówieniach publicznych,
- możliwości, jakie daje udział w targach pomocy humanitarnej i rozwojowej DIHAD (Dubaj, kwiecień 2024 r.)
- narzędzia dotarcia do łańcuchów dostaw organizacji międzynarodowych.
Szkolenie poprowadzą:
- Wojciech Nowicki, Manager w Departamencie Partnerstwa i Komunikacji, Polska Agencja Inwestycji i handlu S.A.,
- Artur Dąbkowski, Naczelnik Wydziału Międzynarodowych Organizacji i Zamówień Publicznych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii.
Szkolenie będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH S.A.)
ul. Krucza 50
00-025 Warszawa
- Wszystko
- Aktualności (633)
- Wiedza (273)
- Kalendarz (1049)
- Centrum Wsparcia (323)
-
Wydarzenie
Jak aplikować do DIANA NATO
„Jak skutecznie aplikować do DIANA – doświadczenia z edycji pilotażowej” – dowiesz się, czym jest ak…
WydarzenieAfrica-Poland Forum
Tematyką forum Africa-Poland będą możliwości współpracy gospodarczej pomiędzy Polską oraz krajami af…
ArtykułMołdawia: struktura gospodarcza, wyzwania i możliwości inwestycyjne
Kluczowe sektory, tj. rolnictwo, przemysł spożywczy i usługi, mają potencjał do dalszego rozwoju
ArtykułUE wprowadza wyższe cła na wybrane produkty rolne z Rosji i Białorusi
Nowe przepisy obowiązują na terenie UE od 1 lipca 2024 roku
ArtykułEurobarometr: Europejczycy odczuwają korzyści z handlu międzynarodowego
74 proc. Europejczyków uważa, że UE skutecznie broni interesów handlowych państw członkowskich
-
Artykuł
Można już wnioskować o dofinansowanie – Seal of Excellence
Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa mogą startować w konkursie.
ArtykułKonkurs „Najlepszy Polski Eksporter Uzbrojenia”- rusza nowa edycja
Termin składania zgłoszeń trwa do 9 sierpnia br.
ArtykułWzrost wymiany handlowej między Polską a Irlandią
Polskie szanse na zwiększenie eksportu do Irlandii.
ArtykułUruchomienie stałego połącznia lotniczego między Warszawą a Oradeą
Połączenie przyczyni się do wzrostu liczby turystów i inwestycji międzynarodowych w regionie.
ArtykułNowa usługa w aplikacji mObywatel
Usługa „Firma” znacząco upraszcza prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej
-
Artykuł
Wymiana handlowa z Kenią
Rok 2022 był wyjątkowy, jeśli chodzi o wartość polskiego eksportu do Kenii
ArtykułUtylizacja opakowań i system EKO KOM w Czechach
Republika Czeska wdrożyła dyrektywę unijną regulująca problematykę opakowań w postaci ustawy.
ArtykułJak skutecznie eksportować do Francji?
W skutecznym eksporcie do Francji kluczowy jest wybór odpowiedniej strategii
ArtykułSztuczna inteligencja a analiza konkurencji
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje tradycyjne metody analizy konkurencji
-
Wydarzenie
Umowy handlowe, INCOTERMS, cła dla eksporterów z woj. dolnośląskiego
Przedsiębiorcy z województwa dolnośląskiego poznają solidne podstawy do działań eksportowych na glob…
WydarzenieHandel międzynarodowy dla przedsiębiorcy – umowy handlowe, INCOTERMS, cła
Przedsiębiorcy z woj. opolskiego zdobędą kluczowych umiejętności i wiedzę o prowadzeniu bezpiecznyc…
WydarzenieCo-Matching Event z tureckimi przedsiębiorcami
Webinarium to wyjątkowa okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych i kontraktów z tureckimi p…
WydarzenieEU Business HUB – Japonia i Korea Południowa dla firm z woj. łódzkiego
Program ma na celu wsparcie przedsiębiorstw w wejściu na rynki Japonii oraz Korei Południowej.
Wydarzenie„Eksport a ESG” – projekt wsparcia działań eksportowych p…
Jak stworzyć dobrą strategię ESG, która staje się dziś potrzebą dla tych, którzy eksportują i chcą p…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.