Misja gospodarcza do Brazylii
19.12.2023
Brazylia
Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza oraz Fecemercio International, największa federacja handlu i usług w Brazylii, zapraszają do udziału w wielosektorowej misji gospodarczej do Sao Paulo w dniach 6-11 kwietnia 2024 r.
Głównym celem misji jest zapewnienie polskim uczestnikom indywidualnych i szytych na miarę spotkań B2B z potencjalnymi brazylijskimi partnerami biznesowymi, zgodnymi z zadanym przez polskich uczestników briefem.
Podczas misji uczestnicy zdobędą wiedzę na temat specyfiki rynku (uwarunkowania prawne, podatkowe, certyfikacyjne), najważniejszych graczy, konkurencji oraz profilu konsumentów. Dogłębne i bezpośrednie poznanie rzeczywistości rynkowej kraju jest jedną z najważniejszych składowych przyszłego sukcesu.
Organizatorzy gwarantują:
- intensywny program 6-10 indywidualnych spotkań B2B w siedzibach firm brazylijskich lub wirtualnie,
- szyte na miarę informacje podatkowe, celne i certyfikacyjne,
- informacje na temat brazylijskiego środowiska biznesowego,
- opiekę logistyczną na miejscu w kraju o odrębnej strukturze językowej i społecznej.
Organizatorzy skontaktują się z wszystkimi firmami, które wyrażą wstępne zainteresowanie misją (poprzez wypełnienie formularza online), w celu omówienia metodologii oraz dalszych kroków.
Chęć uczestnictwa można zgłaszać do 26 stycznia 2024 r.
Opiekun / koordynator projektu
Wojciech Baczyński, Dyrektor Generalny PPCC
- Tel.: +48 696 760 925
- E-mail: wb@ppcc.pl
Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza
- Tel.: +48 22 400 76 60
- E-mail: info@ppcc.pl
- Wszystko
-
Raport
MPiT Cyfrowy Eksport – raport Ministerstwa Rozwoju – wprowadze…
Czym jest cyfrowy eksport? Jak wygląda w Polsce? Polskie firmy stoją przed szansami wynikającymi z p…
RaportRynek e-commerce we Francji
Francja jest 6. co do wielkości rynkiem na świecie, a jego obrót w 2020 roku szacowany jest na 115 m…
RaportRynek e-commerce w Wielkiej Brytanii
Wielka Brytania jest czwartym co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2019 roku oszac…
ArtykułE-commerce – narzędzia i platforma, a rynki zagraniczne
do zapełnienia – również w odniesieniu do prowadzenia działalności na rynkach zagranicznych. Aby jed…
RaportRynek e-commerce w Niemczech
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 m…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.