Misja gospodarcza do Palermo
25.07.2024
Włochy
Ośrodek Enterprise Europe Network przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza polskich importerów i dystrybutorów żywności i napojów do udziału w misji gospodarczej w ramach 3. edycji „Food&Drinks Mission2Sicily”, która odbędzie się w dniach 1-2 października 2024 r. w Palermo.
Organizatorem misji jest ośrodek sieci Enterprise Europe Network z Palermo – Sicindustria wraz z Unioncamere Sicilia.
Do udziału zapraszamy kupców: importerów, dystrybutorów, hurtownie żywności i napojów (w tym wina i alkoholi wysokoprocentowych), przedstawicieli sieci spożywczych, hipermarkety/supermarkety, agentów ds. zakupów dla hoteli i restauracji, specjalistyczne sklepy z żywnością i winami, rynek e-commerce i inne.
Wyselekcjonowanym uczestnikom misji organizatorzy pokryją w ramach Programu Hosted Buyer następujące koszty:
- Bilety lotnicze do/z Sycylii,
- Zakwaterowanie (3 noce w 4* hotelu),
- Transfer z/na lotnisko,
- Lunch podczas spotkań B2B,
- Udział w spotkaniach networkingowych,
- Wsparcie w organizacji wizyt w lokalnych firmach 2 października,
Warunki udziału:
- Zgłoszenia będą oceniane indywidualnie i zatwierdzane przez Sicindustria i Unioncamere Sicilia zgodnie z następującymi kryteriami: data rejestracji firmy; produkty będące przedmiotem zainteresowania, obroty; zdolność zakupu, rok założenia.
- Uczestnik misji powinien mieć umocowanie do podejmowania decyzji zakupowych w firmie.
- Kupujący, którzy zostaną wybrani do Programu Hosted Buyer są zobowiązani do udziału w pełnym programie wydarzenia.
- Kupujący, którzy nie zostaną wybrani do Programu Hosted Buyer, mogą uczestniczyć w wydarzeniu. Koszty związane z logistyką ponoszą we własnym zakresie.
Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny dostępny jest na stronie internetowej
Wszystkie zainteresowane firmy proszone są o informację na adres mailowy: agnieszka_promianowska@parp.gov.pl
Źródło: PARP
- Wszystko
-
Artykuł
W Wietnamie czekają na polskie produkty
W 2021 roku handel między Polską a Wietnamem przekroczył 4,6 miliarda dolarów (USD). To o jedną czwa…
ArtykułJaponia – czwarty importer żywności na świecie
Japonia jest czwartym największym importerem żywności na świecie. Japońscy konsumenci są gotowi zaak…
RaportRynek e-commerce w Niemczech
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 m…
RaportRynek e-commerce na Ukrainie
Rynek ukraiński posiada spory potencjał. Obserwujemy właśnie jego ogromny wzrost – jeden z najdynami…
RaportRynek e-commerce we Włoszech
E-commerce we Włoszech rozwija się w ekspresowym tempie. Tendencja ta utrzymuje się już od kilku lat…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.