Misja gospodarcza polskich firm do Mauretanii
30.01.2024
Mauretania
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy z sektorów rolno-spożywczego oraz zielonych technologii do udziału w misji gospodarczej do Mauretanii. Wydarzenie odbędzie się w dniach 26 lutego-1 marca. Misja organizowana przez PAIH umożliwi udział w spotkaniach z instytucjami otoczenia biznesu, networking z partnerami mauretańskimi oraz rozmowy B2B.

Mauretania to atrakcyjny kraj z prognozowaną dynamiką wzrostu PKB rzędu 5-7%. Jest to również kraj tranzytowy i brama handlowa dla całego Sahelu. Od końca okresu pandemii notuje się znaczący, kilkudziesięcioprocentowy wzrost obrotów między Polską a Mauretanią, które w 2023 roku przekroczyły 400 mln złotych.
Zgłoszenia chęci uczestnictwa można przesyłać za pośrednictwem formularza rejestracyjnego do 5 lutego 2024 r.
Zakwalifikowane firmy zostaną poinformowane o udziale najpóźniej do 10 lutego 2024 r.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy: maciej.klosak@paih.gov.pl.
W przypadku wystąpienia sytuacji losowych niezależnych od organizatora, PAIH zastrzega sobie prawo do odwołania misji.
Więcej informacji o nadchodzących wydarzeniach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
- E-mail: paih24@paih.gov.pl
- Wszystko
-
Artykuł
TAVOLA – Targi w Belgii
Między 20 a 22 marca w belgijskim mieście Kortrijk odbyły się targi branży spożywczej – TAVOLA. Targ…
ArtykułFOODEX Japan 2022 – Targi w Japonii
Między 8 a 11 marca odbyły się jedne z największych targów rolno-spożywczych w Japonii – FOODEX Japa…
ArtykułJak rozpocząć sprzedaż internetową w Indiach?
Indie są krajem wielu możliwości, choć nie jest to rynek polecany dla początkujących eksporterów. To…
ArtykułW Wietnamie czekają na polskie produkty
W 2021 roku handel między Polską a Wietnamem przekroczył 4,6 miliarda dolarów (USD). To o jedną czwa…
ArtykułJaponia – czwarty importer żywności na świecie
Japonia jest czwartym największym importerem żywności na świecie. Japońscy konsumenci są gotowi zaak…